Ja nå er det slutt på husfreden her, mini ruller avgårde. Så ikke den komme riktig enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så tidlig her har ho så vidt komt seg på sia, men trur ikkje det var ein bevisst handlingJa nå er det slutt på husfreden her, mini ruller avgårde. Så ikke den komme riktig enda
Så flink!
Snuppa her har øvd masse i noen dager og i går rullet hun hele veien på magen og over til ryggen igjen, men jeg gikk selvfølgelig glipp av det Holdt på å fylle badekaret mens hun lå på en håndduk på gulvet. Plutselig lå hun litt overrasket, men fornøyd langt utafor håndduken
Hihi, ja! Håper jeg får med meg neste gang Ellers er hun prikk lik din. Skal bare sitte/stå i fanget. Armkroken er kun for spisingHehe, artig da.
Dagen etter hadde hun knekt koden og rullet dagen langSå flink!
Snuppa her har øvd masse i noen dager og i går rullet hun hele veien på magen og over til ryggen igjen, men jeg gikk selvfølgelig glipp av det Holdt på å fylle badekaret mens hun lå på en håndduk på gulvet. Plutselig lå hun litt overrasket, men fornøyd langt utafor håndduken