Ruller!

Min har begynt å hate å ligge i armkroken. :P Skal helst sitte eller "stå". Akkurat som søstera... Uff, dette kan bli en ny hektisk baby. :P

Så flink! :)
Snuppa her har øvd masse i noen dager og i går rullet hun hele veien på magen og over til ryggen igjen, men jeg gikk selvfølgelig glipp av det :p Holdt på å fylle badekaret mens hun lå på en håndduk på gulvet. Plutselig lå hun litt overrasket, men fornøyd langt utafor håndduken :)

Snuppa her har øvd masse i noen dager og i går rullet hun hele veien på magen og over til ryggen igjen, men jeg gikk selvfølgelig glipp av det :p Holdt på å fylle badekaret mens hun lå på en håndduk på gulvet. Plutselig lå hun litt overrasket, men fornøyd langt utafor håndduken :)

Hehe, artig da. :)

Så morsomt!

Mi første rulle som en helt veldig tidlig! Han satt av seg selv og krabbet da han var 6 mnd!! Sto oppreist i grinda gjorde han også rundt den tiden! Etter min mening gikk så alt for fort! Rakk liksom ikke å være baby før han blei veldig mobil...

Min lille tulle derimot tar livet helt med ro og det syns jeg er helt greit! ;) så her har hun kun lagt seg fra rygg til siden! Litt over 3 mnd nå. Kjempe flink og utholdende i mageleie, veldig sterk i ryggen og nakken. Men ruller ikke noen vei enda ! Helt ok :D

Dagen etter hadde hun knekt koden og rullet dagen lang :)

Back
Topp