Ruller begge veier
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe! De vet hva de vil de små!!Ja! Alt dårlig humør går over om hun får stå . Hehe.
Åhh så heldig du er da! Du har hendene fri samtidig en som liker å utforske verden! DrømmebebisRullet fra rygg til mage rett etter hn var 4 mnd og ruller hele dagen nå. Liker seg bedre på gulvet enn i fanget og heldigvis godt både på magen og ryggen.
Ja jeg føler meg veldig heldig.Åhh så heldig du er da! Du har hendene fri samtidig en som liker å utforske verden! Drømmebebis
Mistenker at "alt" er normalt... Her har hun rullet fra rygg til mage i 3 mndr, men ikke snakk om at hun klarer å rulle tilbake, da er det bare flaks. Vi hadde en morgen hvor hun plutselig gjorde det flere ganger. Jeg var sikker på at hun endelig hadde forstått det, men den gang ei. Hun har ikke gjort det siden, og nå er det vel et par mndr siden...Ene uken hun begynte med å rulle fra mage til rygg rullet hun over hele stuegulvet og storkoste seg. Men nå gidder hun ikke lenger. Ligger på magen og "flyr" og roper på meg sånn 3 sek etter jeg la henne ned. Skjønner ikke noe. Koden var løsnet, men nå er det ikke greit lenger liksom. Jeg vet hun ikke har glemt det for hun har gjort det i ny og ne.
Er dette normalt? Er ingenting bra nok før a begynner å krabbe/gå ??
Hehe er ikke dt morsomt! Her står man og jubler og klapper også neste morgen har den glemt det! Haha!Mistenker at "alt" er normalt... Her har hun rullet fra rygg til mage i 3 mndr, men ikke snakk om at hun klarer å rulle tilbake, da er det bare flaks. Vi hadde en morgen hvor hun plutselig gjorde det flere ganger. Jeg var sikker på at hun endelig hadde forstått det, men den gang ei. Hun har ikke gjort det siden, og nå er det vel et par mndr siden...
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
*demHehe er ikke dt morsomt! Her står man og jubler og klapper også neste morgen har den glemt det! Haha!
Oioi så morro gammel er han nå?Han har begynt å krabbe nå
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Wæææ! Men du har da også oktoberbarn? Huff, ser hun trekker bena mer og mer oppunder seg og forsøker å komme opp på alle fire her også! Vil så gjerne beholde kontrollen på henne litt til, er så godt å vite at hun er omtrent der jeg har lagt henne. Også blir liksom babytiden så kort... Huff, vil helst ikke at hun skal få tenner heller, jeg Men må jo være litt stas også, eller hva? Hihi, naboene våre, de begynner å bli barn!Han har begynt å krabbe nå
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Wæææ! Men du har da også oktoberbarn? Huff, ser hun trekker bena mer og mer oppunder seg og forsøker å komme opp på alle fire her også! Vil så gjerne beholde kontrollen på henne litt til, er så godt å vite at hun er omtrent der jeg har lagt henne. Også blir liksom babytiden så kort... Huff, vil helst ikke at hun skal få tenner heller, jeg Men må jo være litt stas også, eller hva? Hihi, naboene våre, de begynner å bli barn!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app