Ruller småtrolla?

Nå ruller han over til magen hele tiden :) Tok bare en dag etter han knekte koden :) Nå må jeg også løpe frem og tilbake når han blir sliten :p Han begynte å løfte rumpa med en gang! o_O

Storebror krabbet da han var 6 mnd og 2 uker, så nå må han få ræva i gir om han skal holde følge :P

Rullet fra rygg til mage rett etter hn var 4 mnd og ruller hele dagen nå. Liker seg bedre på gulvet enn i fanget og heldigvis godt både på magen og ryggen.

Rullet fra rygg til mage rett etter hn var 4 mnd og ruller hele dagen nå. Liker seg bedre på gulvet enn i fanget og heldigvis godt både på magen og ryggen.
Åhh så heldig du er da! :-) Du har hendene fri samtidig en som liker å utforske verden! Drømmebebis:P

Og deeer klarte vesla å rulle fra magen til ryggen at, så nå rulles det her :P hehe

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fant oppskrifta på mandag her i huset. Og nå tat det ikke lang tid før han er over på magen når han er lagt på gulvet. Men utålmodig som ham er, vil han ikke ligge lenge på magen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

rullet fra rygg til mage første gang for 1,5 uke siden og etter det ruller hun over så fort vi legger henne ned. kan fra mage til rygg også, men det gjør hun sjeldnere :-)

Knakk koden rett før 5 mnd kontrollen :) par uker siden begynte hun og åle :)

Ene uken hun begynte med å rulle fra mage til rygg rullet hun over hele stuegulvet og storkoste seg. Men nå gidder hun ikke lenger. Ligger på magen og "flyr" og roper på meg sånn 3 sek etter jeg la henne ned. Skjønner ikke noe. Koden var løsnet, men nå er det ikke greit lenger liksom. Jeg vet hun ikke har glemt det for hun har gjort det i ny og ne.
Er dette normalt? Er ingenting bra nok før a begynner å krabbe/gå ?? :P

Ene uken hun begynte med å rulle fra mage til rygg rullet hun over hele stuegulvet og storkoste seg. Men nå gidder hun ikke lenger. Ligger på magen og "flyr" og roper på meg sånn 3 sek etter jeg la henne ned. Skjønner ikke noe. Koden var løsnet, men nå er det ikke greit lenger liksom. Jeg vet hun ikke har glemt det for hun har gjort det i ny og ne.
Er dette normalt? Er ingenting bra nok før a begynner å krabbe/gå ?? :P
Mistenker at "alt" er normalt... Her har hun rullet fra rygg til mage i 3 mndr, men ikke snakk om at hun klarer å rulle tilbake, da er det bare flaks. Vi hadde en morgen hvor hun plutselig gjorde det flere ganger. Jeg var sikker på at hun endelig hadde forstått det, men den gang ei. Hun har ikke gjort det siden, og nå er det vel et par mndr siden...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Mistenker at "alt" er normalt... Her har hun rullet fra rygg til mage i 3 mndr, men ikke snakk om at hun klarer å rulle tilbake, da er det bare flaks. Vi hadde en morgen hvor hun plutselig gjorde det flere ganger. Jeg var sikker på at hun endelig hadde forstått det, men den gang ei. Hun har ikke gjort det siden, og nå er det vel et par mndr siden...

Hehe er ikke dt morsomt! Her står man og jubler og klapper også neste morgen har den glemt det! Haha!

Han har begynt å krabbe nå:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Oioi ;) så morro ;) gammel er han nå? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Han har begynt å krabbe nå:)

Wæææ! Men du har da også oktoberbarn? Huff, ser hun trekker bena mer og mer oppunder seg og forsøker å komme opp på alle fire her også! Vil så gjerne beholde kontrollen på henne litt til, er så godt å vite at hun er omtrent der jeg har lagt henne. Også blir liksom babytiden så kort... Huff, vil helst ikke at hun skal få tenner heller, jeg;) Men må jo være litt stas også, eller hva? Hihi, naboene våre, de begynner å bli barn!

Altså, "naboene" = *babiene* Autocorrect:eek:

Wæææ! Men du har da også oktoberbarn? Huff, ser hun trekker bena mer og mer oppunder seg og forsøker å komme opp på alle fire her også! Vil så gjerne beholde kontrollen på henne litt til, er så godt å vite at hun er omtrent der jeg har lagt henne. Også blir liksom babytiden så kort... Huff, vil helst ikke at hun skal få tenner heller, jeg;) Men må jo være litt stas også, eller hva? Hihi, naboene våre, de begynner å bli barn!

Ja, men han er født i august. :) det er greit å ha baby en stund til også skal jeg si deg, for nå kan jeg ikke ta øynene fra han :p

Å ja, da så:) Nei, haster ikke for min del, klarer knapt å henge med i utviklingen her!

Back
Topp