Ruller småtrolla?

Bkno1748562

Forelsket i forumet
Ja, som overskriften sier, ruller de? Evt åler, snurrer eller noe? Hehe!:)
Har rullet fra rygg til mage to ganger her. Såå stolt:P
Føler denne perioden er så krevende for hun vil så mye, men klarer ingenting:P

Her har hun snudd seg fra rygg til mage i en mnd ca. På stellebordet er det veldig gøy å snu seg, ikke så lett å bytte bleier for tiden :) På gulvet blir hun fort utålmodig, sånn som du sier, vil så mye men får det ikke til ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, som overskriften sier, ruller de? Evt åler, snurrer eller noe? Hehe!:)
Har rullet fra rygg til mage to ganger her. Såå stolt:p
Føler denne perioden er så krevende for hun vil så mye, men klarer ingenting:p

Kjenner meg SÅ igjen på dette; vil-vil-vil, men får ikke til ;)

Lillebror klarer nesten å snu seg, men klarer det akkurat ikke. Han er litt stor og tung med stooort hode, så det har tatt sin tid :P

Lillebror klarer nesten å snu seg, men klarer det akkurat ikke. Han er litt stor og tung med stooort hode, så det har tatt sin tid :P

Sånn er det her også! Nesten nesten!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, det var vel for ca. to uker siden han begynte å rulle fra rygg til mage. Ser han prøver å "makke" seg litt fremover nå, uten særlig hell :P Han virker ikke særlig frustrert over det i grunn - han er en veldig "cool" type som innfinner seg med situasjonen :P

Ja, ruller begge veier. Begynte for halvannen mnd siden ca. Men ikke så ivrig på å rulle fra magen enda, gjør det bare av og til :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Her ruller hun fra rygg til mage, gjort i ca 3 uker :) Hun fikk til mage til rygg først, men ser ut til og ha glemt det ;) prøver også og komme seg fremover, men får jo ikke det til noe særlig og blir frustrert ;) hihi.. klarer likevel å flytte på seg for krabbeteppe hu liker på flytter seg når hu prøver :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her klarer han rulle som bare det:D Fra mage til rygg er den som sitter best, men klarer motsatt også:D Har klart begge deler lenge nå. Han prøver febrilsk komme seg fremover på leketeppe sitt, går dårlig gitt:P Han ser nesten litt lei seg ut her da, og puster tungt når han skjønner han ikke klarer oppdraget sitt:P
Stortsett er han veldig fornøyd med å bare ligge der under babygym eller trykke på lekene sine da;)

Her rulles det fra rygg til mage heeele tiden, men hun kommer sjelden videre/tilbake og blir så sinna, så her består hverdagen mye i å løpe frem og tilbake for å hjelpe over på rygg igjen. Takk og lov for vippestolen!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jajjamennsann!! Tror dere ikke han rullet seg for første gang bare et par timer etter jeg skrev at han ikke klarte det ennå :P

Her rullet hun over fra rygg til mage for første gang i går =) Vi var på knertetreff da det skjedde...Litt stolt mamma da som sto og så på henne med en liten tåre i øyekroken <3 Har tydeligvis knekt koden, for har ikke gjort noe annet enn å løpe å snu henne over igjen på ryggen når a blir sint :)

Er samme her som hos dere andre! Han ruller i vei begge veier, både på krabbeteppet på gulvet og stellebordet. Så og si umulig å få gjort noe som helst i heimen, da han ruller seg over på magen med en gang jeg legger han ned, og så kommer han ikke lenger og vil så masse men får det ikke til, og begynner å sutre. Og da må jeg hjelpe ham eller bære han rundt sånn at han kan se og plukke på og utforske ting! Morsomt, men veldig intenst ja :) Såvidt jeg får stelt meg eller laget meg mat :)
Sutrer litt lett ellers og, da han vil utforske alt og ta tak i alt, men er nok litt for liten til å klare alt ennå :)

Hun har rullet begge veier, og gjør det innimellom :) ihvertfall når vi skal skifte bleie da ligger hun helt vridd halvveis på magen og halvveis på ryggen :D hih

Sent from my iPhone using BV Forum

Ruller fra rygg til mage hele tiden. Vil helst ligge på magen og leke, men sove på rygg. :)
Men på stellebordet ligger hun helt rolig på ryggen, så der er jeg heldig :)
Men hu er jæskla utålmodig på at hun ikke kommer seg noe særlig fremover. Gleder meg til hun begynne å krabbe kjenner jeg. :)
Hun kan stå da. (Lar henne jo ikke stå sånn uten videre) men om hu sitter på meg, så klarer hun å reise seg opp med beina og bli stående i noen sekunder. Sterke klumpen min <3

Olivia rullet for første gang fra rygg til mage da hun var 4mnd og 4 dager :)
Nå ruller hun rundt hele tiden. Hun har tydelig lyst opp og fram og sitter aldri rolig, men ikke sett henne løfte rumpa i mageleie enda og det er jo neste steg mot å begynne å krabbe ;)

Kjenner meg SÅ igjen på dette; vil-vil-vil, men får ikke til ;)

Hehe ja! Kjenner til det! Hun er 5,5 mnd nå. Jeg og mormoren hennes øvde med henne på søndagen, hjalp henne en del ganger, bare ga henne et lite puff:P Og på mandagen så gjorde hun det selv på matta! Trengte bare litt motivasjon! Hehe:P

Ruller fra rygg til mage hele tiden. Vil helst ligge på magen og leke, men sove på rygg. :)
Men på stellebordet ligger hun helt rolig på ryggen, så der er jeg heldig :)
Men hu er jæskla utålmodig på at hun ikke kommer seg noe særlig fremover. Gleder meg til hun begynne å krabbe kjenner jeg. :)
Hun kan stå da. (Lar henne jo ikke stå sånn uten videre) men om hu sitter på meg, så klarer hun å reise seg opp med beina og bli stående i noen sekunder. Sterke klumpen min <3
Hehe er hun slik at når hun får stå så er hun kjempe fornøyd?
Her er alt suuupert og smiler fra øre til øre om hun får lov å stå. Står selv om hun holder i fingrene for balansen:P

Hehe er hun slik at når hun får stå så er hun kjempe fornøyd?
Her er alt suuupert og smiler fra øre til øre om hun får lov å stå. Står selv om hun holder i fingrene for balansen:P
Ja! Alt dårlig humør går over om hun får stå . Hehe.

Back
Topp