Ruller fra mage til rygg

DreamsComeTrue

Forelsket i forumet
Lille ruller fra mage til rygg så fort jg legger henne på magen for nakketrening, hun rekker ikke trene mye før hun er på rygg igjen. Hvordan får dere trent nakkemusklene, hs sier de skal ligge på magen mellom 30-60 min om dagen. Når begynner de å rulle fra rygg til mage?
 
Min ruller også, men hun ligger litt på magen først. Jeg støtter ofte armene hennes, da blir hun nødt til å ligge der. Prøv det! :)
 
Min ruller også, men ikke helt med en gang. Hun ligger også en del på magen oppå brystet mitt når jeg sitter bakoverlent i sofaen. Ikke stress for mye med det, hun får trent nakken bra nok ved å ligge på deg og på å bli bært, resten av verden legger ikke så stor vekt på at babyer må ligge på magen som vi i Norge gjør.
 
Han her er en latsekk om jeg legger han på magen på gulvet, ligger bare å sutter på teppet ti min før han tilslutt griner. Om jeg har han i fanget/på brystkassen og bærer osv er han svært sterk i nakken. Håper han snart begynner å rulle over og....
 
Vår lille holder hodet sitt stødig og er veldig sterk i rygg og nakke. Han har ligger lite på magen, da han ikke liker det og det blir bare hyl. Men han får trent mye når vi bærer han, har han på brystet og sånn :)
 
Nakken hennes er allerede veldig sterk, så satser på at hun får trent godt når hun bæres og ligger på magen min. Men det var lurt å holde henne litt igjen før hun ruller seg på ryggen.
 
Back
Topp