Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jenta mi kom også bare halvveis fra rygg til mage, sånn holdt hun på lenge. Så brukte jeg en hel dag på å hjelpe henne helt rundt hver gang hun prøvde. På slutten av dagen klarte hun det selv Har gjort det samme fra mage til rygg, men det har hatt lenger tid. Men nå klarer hun det selv, så nå ruller hun bortover gulvet til hun bokstavelig talt møter veggenMi har bare rullet over fra mage til rygg et par ganger, sliter litt mer andre veien, kommer liksom bare helvveis
Her ruller han begge veier, først fra rygg til mage 3,5 mnd og nå mage til rygg 5 mnd. Han åler seg framover når han ligger på magen, og er også oppe på alle fire og gynger. Mangler bare at han skal lære seg å flytte henda og beina etter hverandre. Det hender han klarer et, men faller på andre steget
Ja, teknikken er det tydeligvis ingenting feil med når dem kommer seg avgårde det er artig å se hvor raskt de lærer seg ting når de først begynner å skjønne littHehe, samme her Han står på fire store deler av dagen, og virker nå å skjønne mer og mer at det er det som må til for å komme seg frem. Går mye på trynet foreløpig, for skjønner jo ikke hvordan hendene skal brukes Noen ganger finner jeg han flere meter framfor der jeg la han, så en teknikk har han jo