Rulle rundt

Smatte

Glad i forumet
Kor gamal var barnet ditt då det rulla rundt første gong? Og kva veg rulla det, frå mage til rygg eller frå rygg til mage?

4 mnd og ei uke når ho bevisst rulla fra rygg til mage. Kom bevisst tilbake til rygg uka etterpå :-)

Rulla fra rygg til mage når han. Var 3 mnd. Fra mage til rygg når han var 5 mnd :)

Mage til rygg når hun var 3 måneder og fra rygg til mage litt før hun var 4 måneder :-) nå liker hun best å rulle fra rygg til mage og gjør det mange ganger om dagen!

3 mnd.

Hun var nesten 7 mnd, rulla fra mage til rygg. Var rundt da, og hatet å ligge på gulvet.

Fra rygg til mage rundt 4 mnd, og fra mage til rygg rundt 6 mnd.

Var nesten 6 mnd tror jeg, fra rygg til mage. Gjorde det en gang før det men tror han ble redd:p fra mage til rygg gjorde han aldri, redd der og tror jeg:p

Mi begynte når ho var 3.5mnd, nå snurrer hun rundt som bare det, blir 4 mnd i morgen:-)
Eldste var rundt 5 mnd.

Hon var 6-7 Mnd før hon børja rulla øver. Litt lat jenta. Er 10 Mnd kryper ikkje enda. Åler seg bakover.

Første tror jeg rulla rundt DA hun var rundt 6 mnd. Minste på 5 mnd har enda ikke rulla rundt enda. De er litt treg disse babyene mine :D

Nicket mitt? Ett av mine navn er Anita, så min lillebror synes det var vanskelig å si da han var liten. Derfor kalte han meg Mita. Det har de fleste gjort siden :)
Aha Oki. Så koseligt. Har selv blivit kalt før Mita av Mins syskons barn nær de var små. :-)

Her rulla min frå rygg til mage på 4mnd-dagen sin. :D han har ikkje rulla frå mage til rygg enda, men det er nok like rundt hjørnet, for det er fleire gonger vore like før.

Hun var nesten 7 mnd, og først fra mage til rygg. Dagen etter fra rygg til mage :)

Hon var 6-7 Mnd før hon børja rulla øver. Litt lat jenta. Er 10 Mnd kryper ikkje enda. Åler seg bakover.
Nyt det :p her har poden krypet siden han var 5 mnd. Nå krabber han og går rundt ved å holde på møbler. Så slitsomt :p

9,5 uke gammel rullet han bevisst fra mage til rygg 13,5 uke gammel rullet han bevisst fra rygg til mage. 5 uker gammel ålte han seg veldig forsiktig fremover og fra han var ca 4 mnd måtte jeg noen ganger lete etter han hvis jeg hadde gått ut av rommet et øyeblikk for da lå han under bordet eller bak gardinene.

Her er han snart 5 mnd og skal helst sitte på armen så tar nok lang tid her:)

Back
Topp