Rulle rundt?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Er deres små begynt? Her begynte lillebror i går. 7 uker gammel :o syns det er altfor tidlig :p han har prøvd og prøvd i flere uker så han er fornøyd då :p bare smiler og ler når eg ligger han på magen og han snur seg på rygg ;)

Oiii ja da er han tidlig ute. Lillemann er 6 uker, men de eneste gangene han viser tegn til å snu seg er når han leter etter pupp :D

Så flink han er da. De utvikler jo seg så voldsomt fort. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Såpass ja:-) Tidlig ute:-) min er 8 uka idag men ruller ikke enda nei. Bærre litt mot sidene en skjelden gang:-)

Her har han gjort det siden uke 4 faktisk. Men han er veldig sterk. Han er jo våken omtrent hele dagen og da men er jo mye pga luft smertene.

oi det var tidlig , men sikkert kjempe moro da :)

Ikke noe rulling rundt her, minner meg forresten på at han bør ligge mer på gulvet :)

Ikke noe rulling rundt her, minner meg forresten på at han bør ligge mer på gulvet :)
Signerer denne. Legger mine litt på gulvet. Men foreløpig sover de en del egentlig. Så vil ikke at hele våkentiden skal tilbringes på gulvet. ;)

Gutten min sovner veldig lite på dagtid ca 3 timer mellom kl 10 om morgenen og 12 på kvelden så får ikke gjort så mye annet enn å holde på med han. Koselig da :-)

Han snur seg fra rygg til mage, men ikke videre rundt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er hun bakvendt.... snur seg fra rygg til mage,har gjort det ca en uke,men ikke andreveien....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Back
Topp