Ruging eller ikke.....skjønner ingenting lengre :/

Rugenella

Forelsket i forumet
Jeg har vært hos legen i dag, og rett før jeg skulle inn så gikk jeg på do og der ser jeg at jeg har begynt å blø. litt sånn brunaktig. ikke bare spotting, men sånn at jeg måtte legge papir i trusa.

han kunne ikke se noe på UL, men det er nok fordi det er for tidlig.
så tok han graviditetstester og de viste negativ, men man kunne se en strek etter en stund. jeg hadde akkurat vært på apoteke og kjøpt nye tester (clearblue), så han ba meg ta en av de.
det gjorde jeg, og den viste positiv.

nå er det ca 2 timer siden jeg oppdaget blødningen og nå blør jeg nesten ingenting.
jeg har en test til jeg skal ta, usikker om jeg skal ta den senere i kveld eller i morgen tidlig (får se om jeg har tålmodighet til å vente).

men nå skjønner jeg ingenting lengre :/ gravid eller ikke liksom?
jeg skal ta HCG prøver i morgen tidlig og igjen om 3 dager, for å se om det er noen stigninger. bare så kjipt å måtte vente i flere dager på resultatet :wtf:

Jeg har en dårlig følelse, tørr ikke håpe på at det blir baby. jeg hadde en MA for to år siden, og antakelig en SA nå. og jeg tror jeg hadde en SA for flere år siden, jeg ble aldri undersøkt så jeg vet ikke sikkert.
jeg kjenner det tærer på selvtilliten...hva feiler det meg liksom, siden kroppen bare støter fra seg foster :sad010 huff....kjente jeg måtte få det ut en plass. ikke hjelper det på at kjæresten er laaaangt unna heller :sad015
 
Håper alt går bra at den holder seg der inne. Sender klem er ikke noe morsomt når det blir negativt hos legen men hvis den viste pos på clearblue så er den ganske riktig de er jo gode tester. Er fint å ha en plass man kan få ut alt som plages i hjernen på en gruppe man kommer til oppleve mye med etterhvert
 
Denne ble tatt på lørdag: 13350944_10154137578285903_1066635064_o.jpg

Disse ble tatt i dag:
13384939_10154139899130903_15640527_n.jpg

Bildene viser dårligere enn i virkeligheten, men det er rart at den skal vise dårligere to dager etter at den første testen var såppas tydelig hvis det ikke er noe galt :/
 
Håper alt går bra at den holder seg der inne. Sender klem er ikke noe morsomt når det blir negativt hos legen men hvis den viste pos på clearblue så er den ganske riktig de er jo gode tester. Er fint å ha en plass man kan få ut alt som plages i hjernen på en gruppe man kommer til oppleve mye med etterhvert

Takk for det :hello ja det er greit å kunne lufte tanken her inne :)
 
Jeg har vært hos legen i dag, og rett før jeg skulle inn så gikk jeg på do og der ser jeg at jeg har begynt å blø. litt sånn brunaktig. ikke bare spotting, men sånn at jeg måtte legge papir i trusa.

han kunne ikke se noe på UL, men det er nok fordi det er for tidlig.
så tok han graviditetstester og de viste negativ, men man kunne se en strek etter en stund. jeg hadde akkurat vært på apoteke og kjøpt nye tester (clearblue), så han ba meg ta en av de.
det gjorde jeg, og den viste positiv.

nå er det ca 2 timer siden jeg oppdaget blødningen og nå blør jeg nesten ingenting.
jeg har en test til jeg skal ta, usikker om jeg skal ta den senere i kveld eller i morgen tidlig (får se om jeg har tålmodighet til å vente).

men nå skjønner jeg ingenting lengre :/ gravid eller ikke liksom?
jeg skal ta HCG prøver i morgen tidlig og igjen om 3 dager, for å se om det er noen stigninger. bare så kjipt å måtte vente i flere dager på resultatet :wtf:

Jeg har en dårlig følelse, tørr ikke håpe på at det blir baby. jeg hadde en MA for to år siden, og antakelig en SA nå. og jeg tror jeg hadde en SA for flere år siden, jeg ble aldri undersøkt så jeg vet ikke sikkert.
jeg kjenner det tærer på selvtilliten...hva feiler det meg liksom, siden kroppen bare støter fra seg foster :sad010 huff....kjente jeg måtte få det ut en plass. ikke hjelper det på at kjæresten er laaaangt unna heller :sad015
Ikke for å være negativ, men for å være realistisk. Det tar litt tid for HCGet å forsvinne ut av kroppen etter en SA. Hvor langt skal du være på vei? :)
 
Ikke for å være negativ, men for å være realistisk. Det tar litt tid for HCGet å forsvinne ut av kroppen etter en SA. Hvor langt skal du være på vei? :)

skal være 6+3.
tok nettopp en ny clearblue test, og den er negativ....så nå er jeg ihvertfall usikker...
 
Ikke noe godt å ikke vite! Jeg ville passet på å bare tatt prøver på morgenurin. Krysser alt jeg har for deg <3
 
Ikke noe godt å ikke vite! Jeg ville passet på å bare tatt prøver på morgenurin. Krysser alt jeg har for deg <3
Takk for det <3

jeg skal ta noen til tester i kveld og en i morgen tidlig også, så får vi se hva de sier :shy:
 
Jeg har vært hos legen i dag, og rett før jeg skulle inn så gikk jeg på do og der ser jeg at jeg har begynt å blø. litt sånn brunaktig. ikke bare spotting, men sånn at jeg måtte legge papir i trusa.

han kunne ikke se noe på UL, men det er nok fordi det er for tidlig.
så tok han graviditetstester og de viste negativ, men man kunne se en strek etter en stund. jeg hadde akkurat vært på apoteke og kjøpt nye tester (clearblue), så han ba meg ta en av de.
det gjorde jeg, og den viste positiv.

nå er det ca 2 timer siden jeg oppdaget blødningen og nå blør jeg nesten ingenting.
jeg har en test til jeg skal ta, usikker om jeg skal ta den senere i kveld eller i morgen tidlig (får se om jeg har tålmodighet til å vente).

men nå skjønner jeg ingenting lengre :/ gravid eller ikke liksom?
jeg skal ta HCG prøver i morgen tidlig og igjen om 3 dager, for å se om det er noen stigninger. bare så kjipt å måtte vente i flere dager på resultatet :wtf:

Jeg har en dårlig følelse, tørr ikke håpe på at det blir baby. jeg hadde en MA for to år siden, og antakelig en SA nå. og jeg tror jeg hadde en SA for flere år siden, jeg ble aldri undersøkt så jeg vet ikke sikkert.
jeg kjenner det tærer på selvtilliten...hva feiler det meg liksom, siden kroppen bare støter fra seg foster :sad010 huff....kjente jeg måtte få det ut en plass. ikke hjelper det på at kjæresten er laaaangt unna heller :sad015

Off så grusomt! Håper det bare var en blødning og at du fortsatt har spiren din! Tok du HCG blodprøve i dag? Isåfall hadde jeg ringt legen i morgen, de pleier å få svar dagen etter.
 
Off så grusomt! Håper det bare var en blødning og at du fortsatt har spiren din! Tok du HCG blodprøve i dag? Isåfall hadde jeg ringt legen i morgen, de pleier å få svar dagen etter.

Jeg har tatt to tester nå ikveld, en clearblue og en RFSU og begge var negative. selv om jeg fikk 1 positiv clearblue og 2 diffuse positive "lege-tester" i ettermiddag ...ikke rart man blir forvirret o_O
men jeg har en test nå som jeg skal ta i morgen tidlig.

jeg blør enda, litt mindre enn vanli mens-blødning og med en del koagulert blod.:smiley-angry003

jeg skal til legekontoret i morgen tidlig og ta HCG prøver for å ta nye om 3 dager, det var for sent når jeg var der i dag.
så da er det bare å smøre seg med et tjukt lag med tålmodighet frem til neste uke når siste resultat vil komme på prøvene :wtf:

jeg kommer nok til å bruke opp siste del av lønna på graviditetstester regner jeg med de neste dagene :facepalm::smiley-angelic006
 
Ser ut som jeg må forlate dere.
Negativ test i mårrest også. Og jeg blør skikkelig nå. Så tipper det var en tidlig SA eller kjemisk graviditet jeg skal uansett ta blodprøve for å måle HCG og se hva den sier.

I går var jeg helt i fra meg da det ble mye følelser i sving. Men i dag så føles det bedre og jeg har akseptert det ☺ jeg har mye å se frem til nå som jeg skal fokusere på ☺

Lykke til med rugingen damer ❤
 
sender deg mine bestetanker og håper du blir fort gravid og at spiren vokser seg stor og sterk denne gangen <3 <3
 
tusen takk for gode ord <3
 
Back
Topp