Rugetid-ventetid

Softis

Forumet er livet
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Min første gang som IVF-ruger. Dette er så spennende!

Når tester/testa dere?

Jeg skal ta blodprøve 11 dager etter innsett, og test 13 dager etter i følge klinikken. Kommer nok til å teste litt før på egenhånd er jeg redd for gitt :D

Har du tatt ovitrelle? Jeg testet positiv 9 dpo første gang, mistet dessverre . Andre , tredje og fjerde kom jeg aldri til en graviditet . Men testet ut ovitrelle, og den satt lenge en av gangen så ble litt lurt. Hvor mange dpo er du nå? Spennende dager❤️

Har du tatt ovitrelle? Jeg testet positiv 9 dpo første gang, mistet dessverre . Andre , tredje og fjerde kom jeg aldri til en graviditet . Men testet ut ovitrelle, og den satt lenge en av gangen så ble litt lurt. Hvor mange dpo er du nå? Spennende dager❤️
Ja, jeg har tatt ovitrelle.

DPO ved IVF, regnes det fra dagen for uttak? I så fall er jeg 5 dpo. :)

Min første gang som IVF-ruger. Dette er så spennende!

Når tester/testa dere?

Jeg skal ta blodprøve 11 dager etter innsett, og test 13 dager etter i følge klinikken. Kommer nok til å teste litt før på egenhånd er jeg redd for gitt :D
Blodprøve 3 uker etter innsett er vanlig der jeg går. Jeg tester ikke selv, venter alltid på blodprøve evt mensen som kommer.

Det er spennende dager :happy: Du er 1dpo dagen eller uttak, eller?
Jeg er 10dpo i dag og har testet i tre dager :oops:
Fikk en del tester i posten og har null selvkontroll... det er ganske gode streker på mine (25mlu) og klarer ikke se at det har sunket noe på streken enda... har tatt ovitrelle som støtte, så litt usikker på hvor lenge den henger i.

Det er spennende dager :happy: Du er 1dpo dagen eller uttak, eller?
Jeg er 10dpo i dag og har testet i tre dager :oops:
Fikk en del tester i posten og har null selvkontroll... det er ganske gode streker på mine (25mlu) og klarer ikke se at det har sunket noe på streken enda... har tatt ovitrelle som støtte, så litt usikker på hvor lenge den henger i.
Ok, ikke lett å vite om det er en overlapping eller hva da :)

Jeg har kjøpt 5 tester og tenkte jeg skulle begynne å teste 6 dager etter innsett

Første og andre forsøk testa jeg etter 8 dager eller noe. Tredje forsøket klarte jeg vente til samme dag som blodprøven på klinikken. Tok blodprøven, gikk hjem og testet selv også fikk vi telefon samme dag som bekreftet den positive hjemmetesten.

Ok, ikke lett å vite om det er en overlapping eller hva da :)

Jeg har kjøpt 5 tester og tenkte jeg skulle begynne å teste 6 dager etter innsett

Blir spennende å følge deg!
Masse lykke til med testingen når den starte :signs003

Fikk positiv 11 dpo :)

Fikk positiv 11dpo, men ovitrelle står det på at kan sitte i kroppen opptil 10 dager etter den er tatt :) jeg stolte ikke på positiv test før testedag, var redd for at det kunne være ovitrelle som enda slo ut:p

Tok min første test i dag, 9. DPO, og den var helt blank, så da er Ovitrelle ute av kroppen. Min testdag er til mandag, 11 dager etter innsett :)

Back
Topp