Cinnamon
Glad i forumet
Nei, det er i alle fall en helt komplett umulighetDa holder de seg jo hvert fall til egen forklaring om at 20 dager etter ferskinnsett er pga. Ovitrelle da.Ingen klarer å holde seg så lenge vel.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er i alle fall en helt komplett umulighetDa holder de seg jo hvert fall til egen forklaring om at 20 dager etter ferskinnsett er pga. Ovitrelle da.Ingen klarer å holde seg så lenge vel.
![]()
Nei, det er i alle fall en helt komplett umulighet![]()
Haha, si det, jeg har i alle fall gått og tenkt på testing siden rugedag 1....Ja, haha... Jeg lurer på om de faktisk tror at noen av oss klarer det?![]()
![]()
Haha, si det, jeg har i alle fall gått og tenkt på testing siden rugedag 1....![]()
Ja veit du jeg har det.Hvordan går det? Har du fått testet ?![]()
![]()
De påstod at det var for å forsikre at Ovitrelle er ute av kroppen, men jeg tror det er fordi de ikke ønsker å telle med kjemiske graviditeter. Jeg må fortsatt vente til neste onsdag med å ringe Ullevål om resultatet, fikk positiv CBD på torsdag (13 dager før Ullevål skal ha tilbakemelding).Når tror du at du kommer til å teste?
![]()
Men tre uker?! Alle andre sykehus har vel 14 dager?
Morsomt at du fikk svar nesten to uker før Ullevål får vite det![]()
Jeg tenkte å teste på lørdag. Jobber tidlig hele denne uka, så orker ikke å teste før til helgen. Sikkert ikke mulig å få noe evt positivt før det heller. Lørdag er det 11dager siden uttak![]()
Jeg hadde uttak forrige onsdag ja. Imponerende at du har oversiktRiksen har vel 12 dager etter innsett (altså 14 dpo), og mange andre har 14 dager etter ja. Jeg tror det bare er Ullevål som har 20 dager. Krysser fingrene for deg på lørdag!Hadde ikke du uttak forrige onsdag? Da er vel lørdag 10 dager etter uttak/10 dpo/8dp2dt?
Det var dagen jeg fikk positiv.
Jeg hadde uttak forrige onsdag ja. Imponerende at du har oversikt
Jeg vet! Har telt dager og tenkt at Lykkeliten fikk positiv test så og så mange dager etter uttak, da må det bli lørdag på meg![]()
Ja, 10 blir det! Søren. Går helt i surr på dagene her, begrepene også!Jeg ble usikker når du skrev 11 dager etter uttak nemlig.Husk at jeg fikk positiv tidlig da, kan være gravid og først få positiv senere enn 10 dpo.
Heier veldig på deg!
Vil ha deg inn på mai!
Ja, 10 blir det! Søren. Går helt i surr på dagene her, begrepene også!
Ja, det er tidlig. Så man må jo ikke miste håpet! Men hadde vært så deilig å se to strekerBlir til og med glad av ovitrelle-positiv tester jeg
![]()
Ja veit du jeg har det.
Hadde bestemt meg for å ikke teste bare vente på å begynne å blø. Men tok testen og det var et sterkt + med en gang. så nå sitter vi bare inne på kypros. Utrolig kjedelig da men. Det er sånn tykt av sand i luften som kommer fra israel.så dem ber folk holde seg inne:/ så nå får jeg bare håpe at lille trille holder seg fast. Aldri hatt positiv test på mine 31 år.så det var på tide,nå er man jo egentli bare redd for å miste