Rugere med testedag i uke 45 og deromkring! (Imponerende resultat!)



Marihøna!!! skrev:
Det var leit :( Tror du kan starte rett på neste fryseforsøk når du får TR, ville ringt klinikken imorra :) Masse lykke til, klem.



Jeg har 3 fryseforsøk på rad.... Som Marihøna sier... ring klinikken i morgen tidlig og hør....
Leit med negativ test da...... Mine tester har ikke blitt stort tydligere heller, så har ikke spesielt troa selv.... Blir i naturlig syklus ved neste forsøk for meg.... men er usikker på hva kroppen min egentlig driver med nå, og vet ikke om man må ha en "pausemåned" før fryseforsøk i naturlig syklus......
 


*Utålmodig* skrev:


Nullenusken skrev:
Regner med testing ca 18.nov :) Ligger litt bak dere da....



Hei-hei!!!!!!!
Er du den heldige ruger av ett eller to du da???
Lykke til i ruginga!!!

*ruger lydig i kor*



Her er det bare ett egg :) De måtte tine alle 6 eggene, men det siste var gullegget håper vi!
 
Fremdeles ganske så svak test her... Nesten så det hadde vært like greit om det ikke var noen strek.... Blir jo bekymret av sånt... Testen har ikke blitt sterkere siden fredag nå... så tror ikke dette går veien.... Får en litt barnslig "why me"-innstilling til det hele.... Selvmedlidenheten skorter det ikke på i alle fall........ emoticon
 
Ikke gi opp håpet enda da Utålmodig, kan være den blir sterkere imorra emoticon
 
Har fremdeles troen på deg Utålmodig.. Men du... Hvorfor ikke ta den digitale som du kjøpte for litt siden?? Det er forferdelig å være usikker hele tiden på grunn av tolkning av tester. Kansje testene bare er svake hos deg, og at alt er bra med spiren som klorer seg fast.
 


mklu83 skrev:
Har fremdeles troen på deg Utålmodig.. Men du... Hvorfor ikke ta den digitale som du kjøpte for litt siden?? Det er forferdelig å være usikker hele tiden på grunn av tolkning av tester. Kansje testene bare er svake hos deg, og at alt er bra med spiren som klorer seg fast.



Den digitale brennes av i morgen tidlig uansett den.....
Bestemte meg for det allerede forrige forsøk at jeg skulle ta en "skikkelig" test ¨på testedato.... Får vel la være å tisse fram til i morgen, og ikke drikke noe!!! Da blir vel prøven konsentrert nok vel??? emoticon

Har ikke fått noen beskjed om blodprøvetaking her, så har ikke annet å stole på en hjemmetestene.... (Og har brent en del av de de siste dagene!!!)

Krysser fingrene for morgendagen.....



 
Heisann Jeg ruger på 2 gullegg og har testdag 13 November 2011mange følelser som velter over både sinn og mage... Er så spent. Men så gøy å se at det er flere i samme båt som megTror jeg kommer til å teste på fredag..Til legen for å ta blodprøve på Onsdag, og sånn sett er det da 4 uker siden siste mens. Kan jeg kanskje ta en clearblue test da? Noen som er gode på dette?
 


Snuppelure skrev:
Heisann Jeg ruger på 2 gullegg og har testdag 13 November 2011mange følelser som velter over både sinn og mage... Er så spent. Men så gøy å se at det er flere i samme båt som megTror jeg kommer til å teste på fredag..Til legen for å ta blodprøve på Onsdag, og sånn sett er det da 4 uker siden siste mens. Kan jeg kanskje ta en clearblue test da? Noen som er gode på dette?


Jeg har testa meg grønn med billigstrimmler jeg... Det skal visst være de mest sensitive.... Er vel forskjellig hvor tidlig man kan teste.... Marihøna her testa jo supertidlig!!! Selv så jeg en svaaaaak strek på dag 10 etter innsett.... Og streken er enda ikke like sterk som kontrollstreken..... Så tror det er veldig individuelt.... Men lykke til med ruginga!!!! 
 
13 november!
 
Ja skjønner at det er indeviduelt.., får se hva jeg gjør.. kanskje like greit å vente, istedenfor å teste neg for så å bli enda mer uroligLykke til med deg, jeg har lest at selv en svak strek er en strek, så du har all grunn til et lavt Jiipiijaoo;) Jeg sender deg positive tanker:)
 


*Utålmodig* skrev:


mklu83 skrev:
Har fremdeles troen på deg Utålmodig.. Men du... Hvorfor ikke ta den digitale som du kjøpte for litt siden?? Det er forferdelig å være usikker hele tiden på grunn av tolkning av tester. Kansje testene bare er svake hos deg, og at alt er bra med spiren som klorer seg fast.



Den digitale brennes av i morgen tidlig uansett den.....
Bestemte meg for det allerede forrige forsøk at jeg skulle ta en "skikkelig" test ¨på testedato.... Får vel la være å tisse fram til i morgen, og ikke drikke noe!!! Da blir vel prøven konsentrert nok vel??? emoticon

Har ikke fått noen beskjed om blodprøvetaking her, så har ikke annet å stole på en hjemmetestene.... (Og har brent en del av de de siste dagene!!!)

Krysser fingrene for morgendagen.....






Har selv aldri tatt blodprøve, kun hjemmetester. Har egentlig vært fornøyd med det..

Gleder meg til å se oppdatering om at du endelig har fått en test der GRAVID lyser mot deg.. :-)

 


Snuppelure skrev:
Ja skjønner at det er indeviduelt.., får se hva jeg gjør.. kanskje like greit å vente, istedenfor å teste neg for så å bli enda mer uroligLykke til med deg, jeg har lest at selv en svak strek er en strek, så du har all grunn til et lavt Jiipiijaoo;) Jeg sender deg positive tanker:)


Har jo også hørt at en strek er en strek, er bare at jeg hadde forventet at den skulle være en god del sterkere nå i og med at jeg så svak strek allerede på torsdag....
Gode tanker tas imot med takk!!!! ;o)

(Prøver å være litt positiv innimellom skjønner du! emoticon )
 


*Utålmodig* skrev:


Snuppelure skrev:
Ja skjønner at det er indeviduelt.., får se hva jeg gjør.. kanskje like greit å vente, istedenfor å teste neg for så å bli enda mer uroligLykke til med deg, jeg har lest at selv en svak strek er en strek, så du har all grunn til et lavt Jiipiijaoo;) Jeg sender deg positive tanker:)


Har jo også hørt at en strek er en strek, er bare at jeg hadde forventet at den skulle være en god del sterkere nå i og med at jeg så svak strek allerede på torsdag....
Gode tanker tas imot med takk!!!! ;o)

(Prøver å være litt positiv innimellom skjønner du! emoticon )

Det er bra!! positivitet skaper positivitet til det motsatte er bevistemoticon LYKKE TIL!!!
 
Utålmodig: er det slik at du ser streken godt? Er temmelig sikker på at du får GRAVID imorra jeg :) Masse lykke til, gleder meg til oppdatering :)
 


Marihøna!!! skrev:
Utålmodig: er det slik at du ser streken godt? Er temmelig sikker på at du får GRAVID imorra jeg :) Masse lykke til, gleder meg til oppdatering :)



Streken er tydelig, men en del svakere enn teststreken... Når den har ligget en stund er den jo tydligereDa jeg testet positivt med Mari-pusen min var CB testen klart og tydelig positiv kvelden før........
Får se hva den digitale "sier" i morgen.... lite å tyde/tolke på den! Blir vel å ringe St.Olav uansett.... Håper det blir for å gi beskjed om at jeg treneger mer medisiner!

It ain't over before the fat lady sings, and I'm not singing anytime soon!!!!! (Puh! litt selvmotivering må til!)
 
Men da er det jo ingen tvil :) En strek er en strek, å teststreken behøver ikke å bli like sterk som kontrollstreken :)
 


mklu83 skrev:


*Utålmodig* skrev:


mklu83 skrev:
Har fremdeles troen på deg Utålmodig.. Men du... Hvorfor ikke ta den digitale som du kjøpte for litt siden?? Det er forferdelig å være usikker hele tiden på grunn av tolkning av tester. Kansje testene bare er svake hos deg, og at alt er bra med spiren som klorer seg fast.



Den digitale brennes av i morgen tidlig uansett den.....
Bestemte meg for det allerede forrige forsøk at jeg skulle ta en "skikkelig" test ¨på testedato.... Får vel la være å tisse fram til i morgen, og ikke drikke noe!!! Da blir vel prøven konsentrert nok vel??? emoticon

Har ikke fått noen beskjed om blodprøvetaking her, så har ikke annet å stole på en hjemmetestene.... (Og har brent en del av de de siste dagene!!!)

Krysser fingrene for morgendagen.....






Har selv aldri tatt blodprøve, kun hjemmetester. Har egentlig vært fornøyd med det..

Gleder meg til å se oppdatering om at du endelig har fått en test der GRAVID lyser mot deg.. :-)



Er jo det man håper på!!!

 


Marihøna!!! skrev:
Men da er det jo ingen tvil :) En strek er en strek, å teststreken behøver ikke å bli like sterk som kontrollstreken :)



I morgon, i morgon..... (Har jo tatt 2-3 tester om dagen her... spart den beste til slutt....)
 
Natta folkens!!
Nå skal jeg sove opp hcg-mengden min, så jeg får svaret jeg vil ha i morgen!
 
Back
Topp