Rugere - hvordan går det med dere?

ORIGINAL: mila76

Hi jenter!! Ville bare si at jeg brukte en helt vanlig ull skjerf og feste den rundt magen med sikkerhetsnål hver gang jeg var hjemme og også om kveldene..Varme flasker brukte jeg de første dagene men det var også fordi jeg hadde endel smerter etter eggutakket.Ble litt overstimulert...

Er det bare ved innsetting varme er bra for feste? Kan det gi positiv virkning til vi andre som sliter også?`*lurer*

ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: mila76

Hi jenter!! Ville bare si at jeg brukte en helt vanlig ull skjerf og feste den rundt magen med sikkerhetsnål hver gang jeg var hjemme og også om kveldene..Varme flasker brukte jeg de første dagene men det var også fordi jeg hadde endel smerter etter eggutakket.Ble litt overstimulert...

Er det bare ved innsetting varme er bra for feste? Kan det gi positiv virkning til vi andre som sliter også?`*lurer*

I følge tradisjonell kinesisk medisin er varm livmor bra for "festesjansene", så det bør vel gjelde ellers også antar jeg.

Leste hun og kastet på seg skjerfet! inseminering i dag skal være lik positiv test om 2 uker. Det bare må!!!!!!!

spennende dette, håper den pos testen kommer igjen imorra twinanne.
krysser alt jeg har nå altså, gleder meg til å logge meg på imorra

lykke til dere andre, vugge,bobbo og prøveline.¨
håpe det blir mange pos tester nå altså, så skal jeg følge etter om 3 uker

ORIGINAL: hegemw

spennende dette, håper den pos testen kommer igjen imorra twinanne.
krysser alt jeg har nå altså, gleder meg til å logge meg på imorra

lykke til dere andre, vugge,bobbo og prøveline.¨
håpe det blir mange pos tester nå altså, så skal jeg følge etter om 3 uker

Skulle ønsk du var en ekte spådame jeg, så blir det bare slik du sier Hege

Back
Topp