Rugere - hvordan går det med dere?

twinanne

Forumet er livet
Jeg lurer på hvordan det står til med dere Vugge, Prøveline, Bobbo, Marthine med flere.

For min del så gleder jeg eg til at de 2 ukene er over, er ikke så lenge til onsdag min opprinelige testdato nå, for se hva jeg gjør i morgen rugedag 11 kan fortsatt være litt tidlig å få + test, men je har fått det på dag 12 etter egløsnig før. For se hvor tøff jeg er i morgen tidlig.

Lurer jeg også...
Lykke til i morgen, uansett hva du gjør, doktor twinanne[:)]
Du imponerte meg i går[:D]

Her går det bare bra. Er jo litt over en uke til jeg skal teste.

Men lurte på en ting, jeg pleier aldri å være på do om natta. Men nå er jeg oppe bare 3-4 ganger om natta'n for å tisse. Er dette normalt?

Det ble ikke testing på meg i dag, liker ikke morgen temperaturen jeg fikk på 36,88 den er høy men den er laver enn der jeg har vært de siste dagene. Begynner å tro at løpet er kjørt for denne gangen.

ORIGINAL: * Bobbo *

Men lurte på en ting, jeg pleier aldri å være på do om natta. Men nå er jeg oppe bare 3-4 ganger om natta'n for å tisse. Er dette normalt?

Eh...velkommen i gjengen med graviditessymptomer men det er litt i tidligste laget at din kropp skal begynne å skille ut giftstoffer og gjøre seg klar for at den lille bønnen skal få et sunt inneklima der inne. Dersom du hadde sakt dette om 3-6 dager så kunne jeg trodd på at dette kunne bety noe, men nå er det nok mest sansynelig bare bivirkninger, JEG HATER BIVIRKNINGER FRA CRINONE.

ORIGINAL: Prøveline

Har dere mye utflod dere andre rugere?? Jeg har masse.... sånn at jeg må skifte truseinnlegg ofte fordi det går gjennom.. sorry detaljer, men det tåler vi :)

Dette tåler vi, dersom det er noen sarte sjeler her nå så ikke les resten av posten min!!ADVARSEL er gitt, da leser dere dette på egent ansvar[:D]

Du er nok ikke alene om dette, men en ting som gjør meg litt usikker jeg tror ikke det bare er Crinone men sekret også de to siste dagene, og det kan bety 2 ting enten er tanta på veg eller spiren danner eget hormon HCG, det kan også gi økt utflod.

Tilbake til Crinone det kom ikke ut så mye i førsten men det er jo begrenset hvor my vi har plass til der inne da. Jeg hadde bare rosa tone i klompene som kom ut rundt rugedag 5-7 tenker jeg det var.

Hva med dere andre?

ORIGINAL: Prøveline

Sånn hadde jeg også hele tiden når jeg brukte crinone, nå tar jeg progestan, og det som er til overs kommer ut men utfloden kan ikke ha noe med det å gjøre for jeg er sånn gjennom hele dagen og hele natten, helt tynn utvannet utflod uten klumper.. men jeg vet ikke hva det betyr

he he...da høres det virkelig ut som sekret som er vannaktig for meg, noen får dette når de blir gravide, da er det graviditetshormonet som begynner å produser alt fra sekret al a kremete-vannaktig til eggehvite lignendes utflod, så jeg krysse fingrene for deg og håper på det beste jeg, dersom du ikke har vært borti dette før. Men det kan jo være en bivirkning fra stikkpillene dine og da så jeg ikke gir deg falske forhåpninger nå da.

Nå rota jeg get trykket på feil når jeg skulle rette den andre posten, sorry

Hvor flinke er dere til å bruke varmeflaskene deres da jenter?

Jeg hoppet over da jeg var på seminar og i går kveld, har stort sett brukt den når jeg går og legger meg.

Dagens oppdatering, har ikke tatt test, tempen falt til 36,58 det betyr at mensen vil bli der den nærmeste fremtid, da drøyer jeg til tetsdatoen, for vi skal jo teste selv om tante rød har kommet har jeg kjønt. Men nå er all håp ute for meg!

Da for jeg ringe akkupunktur dama i morgen eller tirsdag da når tante rød er der. Da blir det akkupunktur før hormonstimuleringen, ved uttak og innsetting tenker jeg.

Hi jenter!! Ville bare si at jeg brukte en helt vanlig ull skjerf og feste den rundt magen med sikkerhetsnål hver gang jeg var hjemme og også om kveldene..Varme flasker brukte jeg de første dagene men det var også fordi jeg hadde endel smerter etter eggutakket.Ble litt overstimulert...

har nok vært dårlig med sniktetsing her, har bare fått greie på at el-sprøyta var ute av kroppen, og der stoppet det, hadde tenkt til å teste rugedag 11 men da begynte jeg å bli noe betenkt pga temperaturene mine.

Da er det kanskje ingen som har turt å teste enda da, så vidt jeg har kjønt? ELLER?

ORIGINAL: * Bobbo *

Jeg også hadde disse dobesøkene på natten...til meg så var det desverre en bivirkning av progestan...

Tja jeg er vel faktisk ruger fortsatt da, men har ikke tatt en ny test i dag, tempen gikk opp litte grann i dag og det betyr at da kommer heller ikke tante rød på besøk i dag. Men temp økningen er bare pga Crinone, det kommer ut endel her også.

Men ellers så har jeg bestilt akkupunktur time i dag i Porsgrunn første besøk er 27.februar.
Hun er jo så grei og fleksibel så jeg kan få timer 1530+ slik at jeg kan dra fra jobben kl. 1430, fra jobben har jeg ca. 1 time til henne. Hun kan også ta meg på Lørdager dersom det trengs også.
Førts og fremst skal hun jobbe med migrenen min ettersom jeg ikke tar tablette lenger, fikk ikke lov av de i Porsgrunn[8|] og så håper jeg at hun kan gjøre meg mer motstandsdyktig mot den slemme nesesprayen [:@]som gir meg hovne øyne og sår og noe hoven nese med neseblod[:'(]

Da har jeg brukt opp en av de negative testene, så da er det bare positive tester igjen til dere andre jenter, lykke til.

For min del så brenner jeg etter å bli ferdig med denne IVF'en slik at jeg kan få satt opp neste syklus i april/mai.

Angående graviditetssymptomer så har jeg nok for de fleste av oss fortsatt, pleier ikke å ha ømme bryst men det har jeg fått til de grader fra Crinone, med mage smerter også, ikke så tøffe kramper da men det er noe småkramper der m.m. Det er bare temperaturene mine som holder bena mine på bakken, eller så hadde jeg vel trodd at jeg var gravid og kanskje ikke testet før til onsdagen da jeg skal teste.

Off da dette ble litt langt dette, håper dere ikke sovnet på vegen.

Kjønner god at dere føler for å være gravide lengst mulig jenter, jeg hadde nok testet før dpo16 i alle tilfelle jeg.

Bobbo hvordan går det med deg da, etter på klatten vår. Eller lillesøster hvordan står det til med deg i rugeperioden. Jeg håper vi ikke har skremt deg her inne. I alle fall sender deg en kos på vegen i rge perioden.[;)]

Vugge har du testet enda?

For min del så fortsetter tempen å krype sakte oppover 36,77 i dag. Tok en billigtets på 5 kr i dag, tror det var en falsk test så den andre linjen såvidt nesten usynelig, vanskelig å si om det var farge på den streken. Så da blir det en CB på meg i morgen tidlig, bare sånn for sikkerhets skyld. He he...så fort jeg så streken så ble jeg litt småkvalm også, dette var rett og slette sykisk tenker jeg eller så rakk jeg bare å vokne..........

Prøveline og Bobbo hvordan står det til?

Hei.
Det går bare bra med meg. Er veldig trøtt og slapp om dagen, men det kan jo være bivirkninger. [:)]
Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Er jo en uke til testdag ennå. Synes dagene snegler seg avgårde.
Dere har ikke skremt meg vettu. Er inne å titter opptil flere ganger om dagen.
Er sykemeldt da, så går bare hjemme å koser meg.

Nå er det jo ikke lenge til flere av dere skal testes, er veldig spent. Krysser alt jeg har.
Stor klem.

Back
Topp