Tja jeg er vel faktisk ruger fortsatt da, men har ikke tatt en ny test i dag, tempen gikk opp litte grann i dag og det betyr at da kommer heller ikke tante rød på besøk i dag. Men temp økningen er bare pga Crinone, det kommer ut endel her også.
Men ellers så har jeg bestilt akkupunktur time i dag i Porsgrunn første besøk er 27.februar.
Hun er jo så grei og fleksibel så jeg kan få timer 1530+ slik at jeg kan dra fra jobben kl. 1430, fra jobben har jeg ca. 1 time til henne. Hun kan også ta meg på Lørdager dersom det trengs også.
Førts og fremst skal hun jobbe med migrenen min ettersom jeg ikke tar tablette lenger, fikk ikke lov av de i Porsgrunn[8|] og så håper jeg at hun kan gjøre meg mer motstandsdyktig mot den slemme nesesprayen [:@]som gir meg hovne øyne og sår og noe hoven nese med neseblod[:'(]
Da har jeg brukt opp en av de negative testene, så da er det bare positive tester igjen til dere andre jenter, lykke til.
For min del så brenner jeg etter å bli ferdig med denne IVF'en slik at jeg kan få satt opp neste syklus i april/mai.
Angående graviditetssymptomer så har jeg nok for de fleste av oss fortsatt, pleier ikke å ha ømme bryst men det har jeg fått til de grader fra Crinone, med mage smerter også, ikke så tøffe kramper da men det er noe småkramper der m.m. Det er bare temperaturene mine som holder bena mine på bakken, eller så hadde jeg vel trodd at jeg var gravid og kanskje ikke testet før til onsdagen da jeg skal teste.
Off da dette ble litt langt dette, håper dere ikke sovnet på vegen.