Ruger :)

Ja, da ruger jeg jammen på 2 åtte delte embryo med god score. :) Dette er bare så utrolig spennende. :)

Gratulerer, og lykke til som ruger! :D
Kan jeg få spørre om hvorfor du har fått to stk tilbakesatt?
Blir spennende å høre hvordan det går! :D

Hei!
Jeg henger meg på her. Jeg fikk også satt inn 2 egg på torsdag.
Er det noen av dere som opplever "stikkninger" i mageområdet? ?
Jeg har ruget på 2 egg siden onsdag og kjenner også at det stikker litt iblant. Prøver å tenke at det er pga alle medisinene jeg har tatt og at jeg fortsatt tar crinone, men innerst inne har jeg jo håp om at det er et godt tegn ;-)God ruging!!

Det er godt å høre at det ikke bare er meg. Jeg tenker også det kan være medisinene(jeg bruker Litinus), men håper selvfølgelig at jeg er gravid. Vi får bare krysse fingrene

Så gøy med så mange rugere her :D Ønsker dere alle masse lykke til :) Kjenner ikke til noen stikkinger enda, men jeg vil tro at de stikkingene er et godt tegn. ;) Lutinus er noe forferdelig griserier syns jeg. Gleder meg til å være ferdig med den. Når tenker dere begynne teste? Tenkte ta en test om noen dager for å se om eggløsning sprøyten er ute av kroppen.

Jeg tenkte faktisk gjøre det samme så fort testene jeg har bestilt ankommer ;) bruker crinone jeg, syns ikke det har vært noe problem med den faktisk...

Bruker også crinone og glede meg til å bli ferdig med det ;-) I dag er jeg kvalm.. Magen har vært øm og rar det siste døgnet også så jeg må si det er vanskelig å la være å håpe. Kommer til å ta en test på lørdag, rugedag 10. Blodprøven er mandag.

Jeg satt også inn på onsdag, men har ikke blodprøve før den 10, syntes det var lenge.. Så nå går jeg bare her å ruger og venter! :) Prøver å kjenne etter tegn, men jeg blir bare smågal til slutt :p

Back
Topp