Ruger :)

lillaorkide`

Flørter med forumet
Hei dere :) Fredag den 18 januar ble jeg ruger igjen. Jeg hadde 15 egg, men av disse så var det bare 6 stk som var modne. Bare ett av disse ble befruktet og delte seg perfekt <3 Så vi klamrer oss fast i dette egget.. Denne gangen har det vært stort fokus på å hjelpe egget til å feste seg. De har tatt AHA på egget, og jeg har fått prednisolon og hjertemagnyl(Albyl E) i tillegg til Lutinus. På madag satte jeg også 0,3 ml pregnyl, det samme i dag... Og akupunktur etter insett. Håper dette gjør susen <3

Gratulerer som ruger :) krysser fingrene for positiv test om to uker :)

Gratulere og lykke til:)

Lykke til :) Hva er AHA på egget? Jeg sliter veldig med at egget fester seg. Jeg får ut bra egg, for de befrukter og deler seg helt perfekt. God nok for fryser. Men de fester seg ikke :/

Håper dette er egget som skal til:-) Masse lykke til med ruging! Tenk positive tanker:-)

Jeg har fått samme behandling som deg, minus pregnylen etter innsett, på forsøkene i Danmark. Hjalp ikke på meg. Jeg kjøpte med meg hjertemagnyl fra Århus og tar det nå sammen med Lutinus. Vi har ett forsøk igjen ved Maigaard, men vurderer Hausken videre hvis vi ikke lykkes. På Hausken bruker de embryoglue, som jeg har stor tro på.
Når har du testdato? Jeg har 3.2. :-)

Back
Topp