ruger

icsihåp

Forelsket i forumet
Hei jenter! [:D]

Jeg er helt ny her, og skjønner ikke så mye foreløpig. Satser på at det hjelper seg etterhvert.

I dag er jeg på rugedag 10 i mitt 1. icsi førsøk. Noen andre her som er rugere og gruer seg til test som nærmer seg med stormskritt? Jeg tror jeg dåner snart, dagene går så fryktelig seint. Godt det endelig er helg..

icsihåp.

Heisann,og velkommen hit[:D][:D]
Håper du får positiv test om noen dager,og at du slipper å være så lenge på assistert befruktning[:)][:)]
Lykke til![:D]

Takk for det.. [:)]

Jeg håper tr holder seg unna i dagene som kommer.. Nå skal jeg prøve å nyte helgen før test til onsdag.

Ha en fin helg. [;)]

Tusen takk.. [:)] [;)]

Utrolig glad for at jeg kom over dette forumet. Dagene er tunge og tøffe, og veksler stadig mellom positive og negative tanker rundt denne prosessen. "Godt" at det finnes andre jenter i samme situasjon som skjønner akkurat hvordan det kjennes på kroppen.. Ikke lett å forklare til familie og venner hvor tøft dette egentlig er.

Håper sterkt på at testen viser et sterkt kryss på onsdag... N E R V E P I R R E N D E!

ORIGINAL: ..Lykke..

Heisann,og velkommen hit[:D][:D]
Håper du får positiv test om noen dager,og at du slipper å være så lenge på assistert befruktning[:)][:)]
Lykke til![:D]

Hei, og velkommen..

Jeg er og ruger for tiden..Skal teste paa fredagen som kommer.. Grugleder meg stort...

Lykke til med ruginga..Naar tester du?

ORIGINAL: Anne L

Velkommen[:D] Håper du sitter med en positiv test om noen dager!

masse lykke til! [:D]

er Ruger å, men akkurat blit en, så jeg har ikke test før 10 des!

Hei rugende jenter. [;)]

jeg er på rugedag 12 i dag (regner innsettingsdagen som dag 1) .. Og klarte selvfølgelig ikke å holde meg unna testen lenger (CB) ... Den var blenda hvit! Ikke tegn til et svakt + engang.. Blæææ

Til dere som har vært gjennom dette før.. Er alt håp ute?? Ingen tegn til tr heller...

Trist, sliten og lei akkurat nå..

Back
Topp