Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fano
Tusen takk alle dere søte snupper [:D] Dette blir laaaaaaaange dager....
ORIGINAL: Kattepus84
Uff ja, dagene går ikke akkurat fort nå i ruge tia...Skjønner ikke heeelt hvordan jeg skal få dagene til å gå jeg da..
Når har du testdato forresten?
Fikk beskjed om å teste 1 uke etter jeg er ferdig med crinone jeg, så jeg får ikke testa før torsdag 4 november :( Leeenge til ass.
Uff ja, dagene går ikke akkurat fort nå i ruge tia...Skjønner ikke heeelt hvordan jeg skal få dagene til å gå jeg da..
Fikk beskjed om å teste 1 uke etter jeg er ferdig med crinone jeg, så jeg får ikke testa før torsdag 4 november :( Leeenge til ass.
Jøss, det har jeg aldri hørt om før?? Når hadde du innsett? Jeg skal ta blodprøve allerede den 29 oktober. Du kan nok trygt teste en god stund før 4 november ja....
Jøss, det har jeg aldri hørt om før?? Når hadde du innsett? Jeg skal ta blodprøve allerede den 29 oktober. Du kan nok trygt teste en god stund før 4 november ja....
Nei jeg vet, var litt merkelig, for sist fikk jeg beskjed om å teste 14 dager etter innsett, men de har vist gått bort ifra det, for det er en del som får positiv test rundt de tidene, men en uke senere så har de allerede mistet...Men ja, jeg må nok teste litt før gitt :) hehe
Klarer ikke vente så lenge ass....satte inn på fredag som var...altså 15. okt :)
ORIGINAL: Ida82
Dette er gullegget da[;)] Og jeg kommer etter. Så kommer vi på samme forum vettu[:)] Og termin samme dag[:D] DEAL???
Høres bra ut. Foreløpig termin er 10 juli, hehe [:D]
Dette er gullegget da[;)] Og jeg kommer etter. Så kommer vi på samme forum vettu[:)] Og termin samme dag[:D] DEAL???
det stemmer med 11 juli. Regner fra unnfangelsen og det var jo i går [:D]
Høres bra ut. Foreløpig termin er 10 juli, hehe [:D]
Er det ikke 11.juli? Noen som sa at man skulle regne ut fra dagen etter uttak... Men uansett så er ikke det så farlig, det viktigste er at vi får termin rundt da[:D][;)] Og hvertfall du!!