Ruger på 2 egg

hegemw

Forumet er livet
heisann, ja da har jeg kommer hjem.

dagen begynte der kl 09, skulle ta blodprøve, ja gikk ikke så greit hehe, fant jo ikke åren min så au ja, da prøvde hun andre armen, gikk der men var ikke lett sa hun.
så var det på ul hos dr.friberg, gikk bra og blodprosenten min var greit akkuratt på vippen så da blei det egginnsetting. og siden vi ville ha 2 egg skulle vi få det, snakk om å være snill :))

sa var det time hos vår kjære bjørg (akupuntur), det gikk veldig greit. veldig koselig dame.
og twinanne, ho nevne deg også, ikke med navn og sånn men skjønte det var deg :) ho var så glad.

så var det opp å ta innsetting,  gikk greit men hater den vaskingen, ikke mye godt :)
fikk alle papirer og det så var det ned til akupuntur igjen. så vi kjørte vel derfra kl 12 så deilig hadde jo egentlig time mye senere men siden jeg hadde så mange og måtte ta blodprøve fikk jeg føre.

så fikk med meg en moxa rolls, har tatt den en gang allerede.
men du twinanne, skulle man bare tenne på å bruke den å så slukke den, syns ho pratet noe om å klippe noe??

da er det bare å vente på at de 2 ukene skal gå.

Så bra!! Gratulera som ruger[:)][:)]

Ååå, 2 egg du!![:D] Gratulera så masse!! No håper eg virkelig at testen blir positiv om en 2 veker!![:)][:)]
Godt å høyre at elles gikk det bra og sånt[:D] Moxa roller du, håpe det hjelper då![;)] Brukt det før også du, eller? Jaja, lykke til, må ruuuge godt på egga dine!![;)] *klem*

Å helledussen! Kor bra då!! Men håpe jo at det blir deres tur med desse to egga då!! Men good to know at dere har egg på frys også[:D]

Kjekt å få ein del på frys og[:)] Krysser fingrane for positiv test om to veker[:)]

Men du? Ka e moxa roller, og ka gjer den?

Gratulere Hege som ruger på to stk da, de var vel 4 delte eller hadde noen kommet litt lenger i prosesen?

Moxa rolls, du tenner på bruker den 10 min på punktet livets port slik hun forklarte dere, har sikkert fått et kryss du også. Jeg brukte den til deg 7 etter egguttak, men jeg startet litt før egguttaket, så bruk den til festingen - dvs til du er 7-8 dager etter egguttak, jeg brukte den til og med husker ikke - du kan se i dagboken min. Når du er feridg med de 10 min. så klippet ikke jeg av, men gned av det på toppen på en gammel takstein, fant ut at det var greier enn å klippe av. Men pass på at du får vekk alt som er tent på da.

Regnet med at hun nevnte meg, for hun hviste at du skulle dit, har fortalt det jeg og at jeg bare kjenner deg her inne og at vi er en fin gjeng fra Porsgrun her også som har tipset hverandre om henne[8D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Kjekt å få ein del på frys og[:)] Krysser fingrane for positiv test om to veker[:)]

Men du? Ka e moxa roller, og ka gjer den? en slags sigar, skal tenne på den, og ta fram og tilbake på et pundt på ryggen, skal varme livmoren

ORIGINAL: twinanne

Gratulere Hege som ruger på to stk da, de var vel 4 delte eller hadde noen kommet litt lenger i prosesen?

Moxa rolls, du tenner på bruker den 10 min på punktet livets port slik hun forklarte dere, har sikkert fått et kryss du også. Jeg brukte den til deg 7 etter egguttak, men jeg startet litt før egguttaket, så bruk den til festingen - dvs til du er 7-8 dager etter egguttak, jeg brukte den til og med husker ikke - du kan se i dagboken min. Når du er feridg med de 10 min. så klippet ikke jeg av, men gned av det på toppen på en gammel takstein, fant ut at det var greier enn å klippe av. Men pass på at du får vekk alt som er tent på da.

Regnet med at hun nevnte meg, for hun hviste at du skulle dit, har fortalt det jeg og at jeg bare kjenner deg her inne og at vi er en fin gjeng fra Porsgrun her også som har tipset hverandre om henne[8D]

ok takk for forklaringen.
ja ho lurte fælt på hordan internet ting dette var :)
tror de var 4 delte.

ORIGINAL: ElinR

å så bra å ruge på 2 egg og samtidig ha 5 på frys da [:D][:D][:D][:D] satser på pos test om 2 uker!!!!
jepp satser på en pos test om 2 uker.

ikke sååå mange ukene til så er forhåpentligvis jeg også ruger på 2 egg [;)] 
ja håper du også får ruge på 2 flotte egg

ORIGINAL: hegemw

ORIGINAL: vestlandsjento

Men du? Ka e moxa roller, og ka gjer den? en slags sigar, skal tenne på den, og ta fram og tilbake på et pundt på ryggen, skal varme livmoren

Takk for forklaringen[:)] Mykje forskjellig som kan hjelpe. Det er vel kanskje for å gjera forholda bedre for at egg skal kunne feste seg då?

Grattis som ruger[:)]  høres veldig likt ut som Twinanne dette, skal bare se at du følger i
hennes fotspor om 2 uker også[;)]
Masse lykke til[:D]

Jippi Hege! Så koselig at du fikk inn to egg da.. skal se at både du og twinanne får tvillinger. Og Apple så da blir det mange her.. 

Grattis som ruger=)) håper du ruger på 2 gull egg da=))
for nå skal vi ruge begge 2=)) hihi=))
Synes det lyser G R A V I D mot meg...hehe[:D][:D][:D][:D]

Grattis som ruger, og på 2 egg.
Kjempe god nyhet å logge seg på til
Også fikk du 5 på frys. Jippi. [:)]

ORIGINAL: Dunn

Jippi Hege! Så koselig at du fikk inn to egg da.. skal se at både du og twinanne får tvillinger. Og Apple så da blir det mange her.. 

ja gøy å få inn 2 egg. ja tar gjerne tvillinger jeg

ORIGINAL: CiZzYeN

Grattis som ruger=)) håper du ruger på 2 gull egg da=))
for nå skal vi ruge begge 2=)) hihi=))
Synes det lyser G R A V I D mot meg...hehe[:D][:D][:D][:D]

takk, gratulerer du også.
ja om to uker skal vi begge se gravid foran oss.

Back
Topp