Ruger på 2 egg - og vi har kjøpt HUS!

Hermine

Gift med forumet
For en dag dette har vært! Vi har fått satt inn 2 flotte, 4-delte egg (dessverre ingen på frys),
OG VI HAR KJØPT HUS! Og den historien er ganske snedig...

Budrunden foregikk akkurat i det vi skulle inn for å sette inn egg. Vi hadde snakket og avtalt på forhånd, så vi var godt forberedt på budrunden, og det var helt greit for legen at det kom noen telefoner til mannen underveis... Så mens jeg lå i gynekologstolen, og fikk tilbakeført 2 veldig fine egg - så ble drømmehuset vårt:) Kan se det for meg nå: der ligger jeg skrevende med legen mellom bena, mens mannen har megleren på telefonen.. Haha! Så nå flytter vi på landet!

Nei, for en dag! Kjenner jeg trenger litt tid for å få dette til å synke inn... Nå trenger vi iallfall ikke å bekymre oss for at vi har for liten plass til en baby!
 
Å, for en fin dag! Gratulerer med både fine egg inn og nykjøpt hus:) Krysser fingrene for at dere lykkes nå:)
 
Dette må det bare bli minst en baby av. Det blir litt av en historie å fortelle... Lille venn da vi lagde deg kjøpte vi hus samtidig.... Hihi.
 
Det var jammen litt av en dag, ja! Gratulerer så mye med både nytt hus og som ruger på to perfekte egg :). Nå skal og må det bli fullklaff slik at dere går tiden i møte både som huseiere samt kommende foreldre!
 
gratulerer så kjempe mye med både rugetid og huskjøp :D fantastisk spennende!
 
Gratulerer!!! For en fantastisk dag!!! :) :) :)
 
Gratulerer, og kryss-kryss! =)
 
Hurra x2 for superegg, og gratulerer med hus på landet. :D Kan du ikke legge ut et bilde så vi får se? :D
 
Takk, takk, alle sammen! Skal se om jeg får lastet opp et bilde av huset i løpet av helgen, mulig jeg trenger litt hjelp av Herminemannen;-) det føles helt uvirkelig enda.. Men vi er så lykkelige over å endelig ha kjøpt oss hus! Har drømt om dette i mange år, og vi er jo blitt 34 og 36 år - så nå var det på tide:) god helg til alle!
 
Gratulerer masse med hus :) Og lykke til med ruggingen ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1380097836.492838.jpg


Her er huset vårt! I dag skal vi skrive under kjøpekontrakten. I går kjøpte jeg hage- og interiørmagasiner for å prøve å få det hele til å synke inn:) det føles litt uvirkelig enda...
Ellers så ruger jeg på 7. dagen, og jeg har hatt masse aktivitet i magen og ryggen - særlig på rugedag 4,5 og 6, så håper det er et godt tegn! Det strekker, stikker, murrer og gjør faktisk vondt innimellom. Jeg kan ikke huske å ha hatt det slik ved tidligere forsøk...
 
Åh! For et flott hus! Gratulerer :) Herlig å få planlegge og innrede inni og rundt et helt hus ;D Blir vel vår tur etterhvert hvis vi klarer å finne drømmehuset også :)

Krysser fingrene for at spiren holder seg der den skal! :)
 
Tusen takk, Plexy! Ja, det er spennende og artig med innredning og interiør. Vi flytter jo fra en leilighet, så vi har ikke mye møbler å fylle det nye huset med. Men det får vi ta litt etterhvert:) nå er alle kontrakter signert, og overtagelsen blir 15.10, så nå blir det snart flytting! Bruker dagene til pakking, vasking, litt jobbing og mye ruging:) håper spirene vil være med på flyttelasset nå!
 
For et nydelig hus! Gratulerer så masse! Håper spirene klorer seg fast så de får være med på flyttelasset! :)
Du har ikke testet noe enda?
Hvor lenge sitter eggløsningssprøyta i kroppen? Når kan man teste uten at den slår ut på testen? Vet du det?
 
For et nydelig hus! Gratulerer så masse! Håper spirene klorer seg fast så de får være med på flyttelasset! :)
Du har ikke testet noe enda?
Hvor lenge sitter eggløsningssprøyta i kroppen? Når kan man teste uten at den slår ut på testen? Vet du det?

Jeg har ikke testet noe enda, skal teste på torsdag - rugedag 15 og 21. Tror EL-sprøyten sitter i 10-14 dager..
 
Back
Topp