Ruger *med bilde*

*dreamer*

Forumet er livet
Hei jenter[:D]
Nå er jeg ruger på det legen kalte et perfekt 8-delt egg[:D]
De 3 andre eggene var også av god kvalitet, så de skal fryses ned.
Det er en rar følelse å være ruger, jeg er redd for at det skal falle ut selv om jeg vet at det ikke går[8D]

Her er ul-bildet vi fikk:

Til høyre på UL-bildet under det svarte området er det en hvit avlang sirkel, det er livmoren min. Inni der ser man så vidt en liten hvit sirkel, der er egget. Det er ikke selve egget, men en luftboble rundt egget. Man kan ihvertfall se at det er plassert midt i livmoren[;)]

Ååå, så herlig, *dreamer*! [:)]

Tenk at du er ruger!! Jeg har så innmari god følelse på deg, og tror dette kommer til å gå som smurt[:D]

Åssen ser et ul-bilde av egget ut? [8|]
Trodde det var så lite at det ikke gikk an å se, jeg.. *flau* Hehehe!

hehe,det trodde jeg også[8D] ...at bare jeg nøys,så datt egget ut[:-]
GRATULERER som ruger,snart får dere svaret på kanskje det største i deres liv[:D][;)][:D]

klem eLLa[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Tenk at du er ruger!! Jeg har så innmari god følelse på deg, og tror dette kommer til å gå som smurt[:D]

Nåh, så kjekt... Masse gratulerer med egg på fys og som RUGER[:)]

Tusen takk alle sammen!
Det ser ut som en liten hvit oval runding midt i livmoren[;)] Mener de forklarte noe på tlf om at det er noe rundt egget som man ser, og ikke selv egget...men jeg er ikke helt sikker[;)] Skal legge ut bilde etterpå.

Jippiii!! Dette var kjekke nyheter! Gratulerer som ruger vennen, eeendelig![:D]
Og gratulerer så mykje med 3 på frys! -krysser alt eg kan for at du ikkje trenge bruka dei med det første[;)][;)]

Rug godt og vel vennen! Når har du fått testedato? III, spennede er dette her altså!![:D][:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Tusen takk alle sammen!
Det ser ut som en liten hvit oval runding midt i livmoren[;)] Mener de forklarte noe på tlf om at det er noe rundt egget som man ser, og ikke selv egget...men jeg er ikke helt sikker[;)] Skal legge ut bilde etterpå.

Det er på en måte luftboble eller lignende mener eg at legen sa til meg når me såg på skjermen da han satte inn egget hos meg[:)]

ORIGINAL: [miss]

ORIGINAL: *dreamer*

Tusen takk alle sammen!

Det er på en måte luftboble eller lignende mener eg at legen sa til meg når me såg på skjermen da han satte inn egget hos meg[:)]

Ja det var det de sa på tlf[;)]
Tusen takk vennen! Aaaalt for spennende!!!
Jeg skal teste 3 uker fra uttak, så det blir torsdag 25

åå så arti da [:)]gratulerer som ruger.spennende tid fremover da [:D][:D]

Gratulerer som ruger! Tror alle tenker at det kan falle ut og ikke vil røre seg så mye, men det skal være der[;)]

Så fint at du fikk noen på frys og. Heldiggrisen![:)]

Gratulera som rugar! Satsar på at egget klorar seg godt fast! Kjekt med egg på frys og då! [:)]

Gratulerer så mye, dette er jo fantastiske nyheter at egget var 8 delt å de andre blir fryst ned[:D]. Så heldig du var som fikk bilde av egget..noe så søtt

hehe,tipper du kommer til å teste litt før[:-]
ganske nervepirrende dette[;)]

og GRATULERER med 3 på frys til søskenforsøk[:)] det fikk vi med!

klemmer i haugehvis[:D]

Tusen takk alle sammen[:D]
Rart å tenke på at jeg har et egg i magen, man blir jo nesten litt glad i det[8D]
Det er nok fare for at jeg kommer til å teste litt før, men jeg skal ihverfall prøve å holde meg lengst mulig[;)] Er så redd for kjemisk[8|]
Masse klemmer

Signerer[:D]
ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Såå int, håper på positiv test om 2 uker da(om det var 2 uker innsett man skulle teste?)
åh herregud som jeg gleder meg til å komme meg i gang jeg også, er ikke lenge til jeg begynne med spray nå, skal begynne å spraye 18.3. og sprøyta 8.4...så det er 8.4 jeg skal til UNN, blir spennende...
lykke til m ruginga.

Wow, kult! Håper jeg får med et slikt og.

GRATTIS!!![:D][:D][:D]

Gratulerer som ruger på gullegget og tre på frys!!![:D] De egga som festet seg hos meg var begge 8-delt...[;)]

morro med UL bildet vi får med hjem:)
vårt henger på kjøleskapet...har litt problemer med å se hvor egget er-men koslig er det hvertfall[;)]

Back
Topp