Ruger igjen :-D

Hope

Glad i forumet
Da har eg vært og satt inn mitt siste fryseegg[:)]
Egget var 7 delt da det ble fryst ned på dag 3, men en av cellene klarte ikke opptiningen,
så det var et 6 delt egg som ble satt inn.
Håper det blir klaff nå så eg slipper full runde igjen.[8D][:)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Hope

Da har eg vært og satt inn mitt siste fryseegg[:)]
Egget var 7 delt da det ble fryst ned på dag 3, men en av cellene klarte ikke opptiningen,
så det var et 6 delt egg som ble satt inn.
Håper det blir klaff nå så eg slipper full runde igjen.[8D][:)]

åååå så spennende d blir fremover nå, masse lykke til [:D][:D][:D]
er d egg som er 6 delt som er vanlig å sette inn? hakke peil jeg [;)]

Jepp, blir spennende[:)] For deg også[;)]

Egget deler seg i 2 etter befruktning, på dag 2 deler det seg i 4, på dag 3 i 8, osb......
Normalt settes det inn egg på dag 2 og da er de som oftest 3 eller 4 delt.
Eg hadde uttak en fredag og satte inn mandag og da var ene egget mitt 8 delt og to av de var 7 delt.

Masse lykke til Hope. Krysser fingre for at dette går rette veien for dere [:)]

Gratulere så mye Hope, som ruger håper at dette er gullegget. Snodig at det bare var en celle som ikke greide opptiningen, regner med at det ikke gjør noe eller så hadde de vel ikke satt det inn. Fryseegg er noe jeg har lite peiling på når det gjelder slike ting som skjedde med ditt egg. Håper at det ikke betyr at det er litt dårliger kvalitet av den grunn.

ORIGINAL: twinanne

Gratulere så mye Hope, som ruger håper at dette er gullegget. Snodig at det bare var en celle som ikke greide opptiningen, regner med at det ikke gjør noe eller så hadde de vel ikke satt det inn. Fryseegg er noe jeg har lite peiling på når det gjelder slike ting som skjedde med ditt egg. Håper at det ikke betyr at det er litt dårliger kvalitet av den grunn.
Takk for gratulasjonene jenter[:D]
...var sikkert ikke det mest perfekte egg, men eg har iallefall et "lodd med i trekningen"...[:)]

ORIGINAL: Hope

ORIGINAL: twinanne

Takk for gratulasjonene jenter[:D]
...var sikkert ikke det mest perfekte egg, men eg har iallefall et "lodd med i trekningen"...[:)]

Det er riktig det, og husk Marianne ble jo gravid med et egg som ikke var helt perfekt[:D]

Så spennende at du er ruger igjen. Håper dette går veien for deg, Hope.
Masse lykke til. Krysser fingre og tær. [:)]

Lykke til med rugingen. Så krysser vi fingre og tær for at dette er gullegget, og at du om 14 dager får en positiv test [:)]

Tusen takk jenter
skal ruge så godt eg kan[:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så spennende at du er ruger igjen. Håper dette går veien for deg, Hope.
Masse lykke til. Krysser fingre og tær. [:)]

Back
Topp