Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: Hope
Da har eg vært og satt inn mitt siste fryseegg[:)]
Egget var 7 delt da det ble fryst ned på dag 3, men en av cellene klarte ikke opptiningen,
så det var et 6 delt egg som ble satt inn.
Håper det blir klaff nå så eg slipper full runde igjen.[8D][:)]
ORIGINAL: twinanneTakk for gratulasjonene jenter[:D]
Gratulere så mye Hope, som ruger håper at dette er gullegget. Snodig at det bare var en celle som ikke greide opptiningen, regner med at det ikke gjør noe eller så hadde de vel ikke satt det inn. Fryseegg er noe jeg har lite peiling på når det gjelder slike ting som skjedde med ditt egg. Håper at det ikke betyr at det er litt dårliger kvalitet av den grunn.
ORIGINAL: Hope
ORIGINAL: twinanneTakk for gratulasjonene jenter[:D]
Gratulere så mye Hope, som ruger håper at dette er gullegget. Snodig at det bare var en celle som ikke greide opptiningen, regner med at det ikke gjør noe eller så hadde de vel ikke satt det inn. Fryseegg er noe jeg har lite peiling på når det gjelder slike ting som skjedde med ditt egg. Håper at det ikke betyr at det er litt dårliger kvalitet av den grunn.
...var sikkert ikke det mest perfekte egg, men eg har iallefall et "lodd med i trekningen"...[:)]