Ruger ennå...

Vilnus

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Må innrømme at jeg begynner å bli passe lei av å stadig ruge. Har passert begge terminer og ingen tegn til nurk. Er 40+5 i dag. Flere som deler samme skjebne eller er de rømt til juni?

40+5 her og..... Gråt i dag når jeg åpnet facebook og så at ei venninne hadde født i natt. Hun har termin 7 juni.... Ingenting har noen sinne føltes så urettferdig :p

Venteleken er jeg med på også. Ufrivillig, men med. 40+6.

Samme her.. 41+2 i dag! Er litt misunnelig på de som sniker i køen :( regner med det blir junibarn på meg! Er redd for igangsetting....

Jeg har termin om 2 dager, så kan ikke klage ;)

Men jeg tror jeg er en av de eneste som håper på å gå litt over, har en gang med nytt skap som skal opp og det tar litt lang tid... Hadde vert fint å blitt ferdig før knøttet kommer :)

Sender dere litt fødestøv :)

Jeg er også her. 41+2. Begynner å nå resignasjonens rand. Bekymret for at jeg skal være helt tappet når fødselen endelig starter, for sover nesten ingenting nå. Men man får vel så mye adrenalin når ting starter at man klarer seg.

Har termin i morgen, men ser for meg at det sikkert blir en juni-baby her også. Var på kontroll på sykehuset i går, alt var helt flott med lille snuppa men det var lite modning - så er nok bare å smøre seg med tålmodighet tenker jeg..! Bare jeg slipper å bli satt igang som sist (10 dager over). Krysser fingrene for at hun kommer innen neste uke :)

Lykke til alle som venter i spenning!!

Jeg får heller ikke sovet... Må tisse en gang i timen omtrent så det sier seg selv at det blir lite og dårlig søvn. Håper ikke det påvirker fødsel :( skal på overtidskontroll i morgen da, håper alt står bra til!

Veldig dårlig med søvn her også for tiden, så det bekymrer meg litt :( Konstant trøtt, men nesten umulig å få sove..! Skjønner ikke hvordan jeg skal få klemt ut den ungen når jeg er helt skutt :confused:

Back
Topp