Ruger <3

Spent sjøl eg Hehe;). 10 rugedag idag:). Håper på positiv test nå på tirsdag og en langvarig graviditet:). Lykke til til deg også lidvine:)

Blir spennende på tirsdag da :) Jeg skal opp på uttak samme dag.. Har heller lyst til å hoppe rett over alt og rett på rugedag 10 :) Lykke til med testingen.

Lykke til alle sammen:)

Har regna mg frem til at jeg skal ha mensen idag etter siste mens....håper den ikke kommer....!!!! **Krysser fingrene**

Er det noen som vet når mensen kommer om et forsøk er mislykket? Kommer den til vanlig tid. Eller vil den vanligvis komme senere eller tidligere? Er det noe "fasit" for det? :anyone

Ingen fasit, men hos meg har en kommet en og to dager før testdato. Lykke til!!

Då e graviditetstestene i hus:). Frister veldigt å ta 1 nå:p.... Mn klarer vel å vente til testdatoen i morgen :p

I know the feeling. Eg skal teste på torsdag. Og e fristende å løpe til nærmeste apotek og kjøpte test, å finne ut svaret man går å grubler på..

kjempe spent på resultatet i morgen.... Mn bli litt nervøs etter som jeg hørte at med lutinus kan mensen utebli til etter du er ferdig med tablettene :(. Håper ikke det er tilfelle her:)!

Håpe så inderlig på det<3. Me trenge positive tester nå.....!

Noen av dere har jammen meg god tålmodighet! Lykke til med testing! Nå er jeg sikker på at det kommer noen positive tester snart!

Husk og oppdatere om testingen her inne, og for all del ikke glem bildene av testene...jeg ELSKER å "tolke" slike bilder, se på den fantastiske streken som skal bli tydeligere og tydeligere hos dere :-)

glemte å spørre om du gikk på crinonen eller noe da du fikk tanta? Jeg går nemlig på crinone og er redd den utsetter mensen og gir falske forhåpninger:).

Jeg har gått på Progesteron støtte begge disse gangene ja, Crinone ene gangen og Lutinus den andre gangen. Ved fryseforsøkene derimot har jeg ikke fått mensen før jeg har sluttet med medisinene, men da har jeg jo brukt Både Progynova og Progesteronstøtte. Fått inntrykk av at ved IVF er det vanlig at man kan få mensen før TD, mens ved fryseforsøk gjør medisinkombinasjonen at manikke får mensen før man slutter med medisiner.

Back
Topp