Rugeråd??

H

Helund

Guest
Ja da har jeg endelig fått satt inn 2 perfekte 4-delte egg i dag, og fikk 4 egg på frys... Så her begynner skrullinga!!

Har jo gjort dette så mange ganger nå, men diden det er det siste ferskforsøket i det offentlige tenkte jeg å høre om det var noen med noen rugeråd?? gjør ALT for at det skal lykkes!!

Har ingen mirkaleråd som har funket, men tror det beste du kan gjøre for deg selv er å ha det så bra som mulig. Jobbe-
Ikke jobbe etter som hva man orker , skjemme bort seg selv litt og bli skjemt bort :) Lykke til, håper spiren endelig sitter for dere :)

jeg ligger med varmepute på magen :)

Så spennende med rugingen :) jeg skal sette inn imorgen og har blitt tipset om varmepute på magen på kveldene, så det er planen min! Masse lykke til :)

Så spennende med rugingen :) jeg skal sette inn imorgen og har blitt tipset om varmepute på magen på kveldene, så det er planen min! Masse lykke til :)
Jeg fikk det tipset selv, og ble gravid begge gangene i alle fall ;) Så skader jo ikke å prøve :)

Varmepute på magen er mottatt og gjøres nå :)
Og å gå turer med bikkja daglig, men ikke måke snø er nok det det kommer til å gå i her om dagene... er sykmeldt fra jobb i rugeperioden da jeg jobber som sykepleier på sykehjem... vanskelig å tilrettelegge for meg og mye tungt...

Varmepute på magen er mottatt og gjøres nå :)
Og å gå turer med bikkja daglig, men ikke måke snø er nok det det kommer til å gå i her om dagene... er sykmeldt fra jobb i rugeperioden da jeg jobber som sykepleier på sykehjem... vanskelig å tilrettelegge for meg og mye tungt...
Jeg er også sykemeldt sykepleier :) Jeg blir i tillegg mannevond av alle hormoner så syns pasientene fortjener ett litt hyggeligere menneske til å ta vare på dem :)

Back
Topp