Rugegjengen

twinanne

Forumet er livet
Nå for dere stå på skikkelig da jenter, lykke til alle sammen

Etter mine beregninger så har vi Hope, jente80, MissSunshine, ElinR ,Smygel78. og Sess1976Jeg håper jeg ikke er har glemt noen nå, men da for dere skrike ut slik at vi kan ha alle samlet på et brett, så jenter nå er det bare å begynne å diskutere den fordømte Crinone, bivirkninger med mer........ Jeg skal støtte dere så godt jeg kan jeg som sitter her på sidelinjen.

PS! dersom dere mener jeg har gitt dere feil farge så får dere bytte internt, regner med at alle får en positiv test hver jeg, he he......men ikke sloss for mye nå da jenter, hovedoppgaven for rugehønene er jo fortsatt å ruge da!!!!!!

Du er bare helt utrolig god du twinanne, støtter oss hele tiden og har masse gode svar på lur. Tusen takk[:)]

Foreløpig så bare nyter jeg å være ruger, føler jeg har hatt verdens beste dag i dag. Så jeg sitter bare her på sofaen under pleddet mitt og smiiiiiler[:D]

Nyter å være ruger her også[:)]

(men crinonen liker eg ikke[:'(] 3 dager på den nå og allerede lei den...
liker ikke å ta den eller at den kommer ut igjen, og så blir eg sååå trøtt av den[>:])

Elin det blir litt bedre i morgen, det er derfor vi får 3 dager sykemeldig til og med insettingsdagen, om det var så lurt å være på jobb i går hvet jeg ikke, men det spiller ikke noe rolle så ikke misforstå meg. Men du er nok i bra form til helgen tenker jeg.[:)]

Hope du for gå og legge deg litt da, ettersom du blir så trøtt, husk det er lov å sove litt ekstra nå[;)]

MisSunshine nå begynte jeg virkelig å lure; "sitter bare her og smiler jeg" - du er vel ikke fortsatt berusa da, eller er du bare berusa for at du er så glad at nå har du kommet så langt, he he....[:D]

ORIGINAL: twinanne

Elin det blir litt bedre i morgen, det er derfor vi får 3 dager sykemeldig til og med insettingsdagen, om det var så lurt å være på jobb i går hvet jeg ikke, men det spiller ikke noe rolle så ikke misforstå meg. Men du er nok i bra form til helgen tenker jeg.[:)]

Hope du for gå og legge deg litt da, ettersom du blir så trøtt, husk det er lov å sove litt ekstra nå[;)]

MisSunshine nå begynte jeg virkelig å lure; "sitter bare her og smiler jeg" - du er vel ikke fortsatt berusa da, eller er du bare berusa for at du er så glad at nå har du kommet så langt, he he....[:D]
har hatt meg en liten middagslur idag da[;)], pleier ikke det men ble det idag..... tror ikke det blir så sene kvelder på meg i rugeperioden[:D]

Ja, nå er det endelig noen her som ruger igjen.
Skal bli spennende å følge dere.
Håper på 5 positive tester om ikke så lenge.
Lyke til alle sammen. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Ja, nå er det endelig noen her som ruger igjen.
Skal bli spennende å følge dere.
Håper på 5 positive tester om ikke så lenge.
Lyke til alle sammen. [:)]

ENIG MED BOBBO=)) DETTE BLIR SPENNENDE[:D][:D]

Haha, kanskje det er morfinrusen som fortsatt sitter i[8D] Nei, det er nok bare gledesrus ja, og i tillegg så hjelper det jo veldig på at VÅREN er her[:)]

For øvrig så bruker ikke jeg Crinone[8|] Jeg tar fire kapsler Progestan om dagen da, er dette det samme som Crinone?

Smygel så flott da, du er den eneste som kan få toegga tvillinger her nå, såvidt jeg hvet. Lykke til

Elin jeg skriver opp Sess øverst på tråden, slik at dem står samla. Slik at jeg greier å holde oversikten på dere her, he he....kontrollfrik jeg...eh....det er jeg absolutt ikke...eller.....[:D]

Det er bra jobba Twinanne[:D] Godt du holder styr på oss alle sammen[:D]

Vel det går bedre i dag- selv om det første jeg hørte når jeg kom på jobb i dag  - så bleik du er da[&:]
OK det var vel egentlig ikke det jeg hadde ventet å høre først på morgenen da, men det er bare sjefen min som følger med. Fikk beskjed av de andre og ringe legen min da, ettersom jeg ikke så ut[&:] det var jo godt ment da- men de hvet jo ikke hva jeg holder på med og at det sansynelig er bivirkninger da, men jeg gjorde som de sa - hadde blitt så mye klabb og babb dersom jeg ikke hadde gjort det. Fikk time i dag og var hos fastlegen min, jeg har blodtrykk som en tennåring eller et barn, litt lavt mente de fleste da - vel det var 110/60 og det er lavere enn det jeg pleier, men pytt å - den kommer seg nok raskt opp igjen. Så hadde jeg blodprosent som en mann, det pleier jeg 14,3 eller 100 som jeg lærte at de kalte det når man snakket blodprosent når jeg var liten. det ble sent avgårde et par glass med blod også for å sjekke virus og jerninholdet bare sån for sikerhets skyld. Men det er nok bare at jeg er så trøtt og da kan man bli litt svimmel oppi det hele når man har litt lavt blodtrykk. Men det gjorde godt å være hjemme fra jobb noen dager da. Sovet masse og bare sløvet. Men sykemelding for være på vent dersom jeg skulle trenge det, men regner med at jeg klarer meg uten.

ORIGINAL: Hope

Det er bra jobba Twinanne[:D] Godt du holder styr på oss alle sammen[:D]

Ditto...[:)]

Tiden går jenter - overlever dere disse 2 ukene da, eller blir det testing før tiden[;)]

Lykke lykke til rugegjengen!! Jeg heier på dere!! [:)]

Åssen har dere det i dag da?? God søndag!

ORIGINAL: smygel 78
ja det blir det helt sikkert
gjengen fikser dette vi hehe
lagert en liten roper for oss rugere jeg[;)]

LA ALLE RUGERE FÅ POSITIVE TESTER

OBS fikk nesten angst her jeg- engler er skumle de, disse blir bare brukt til englebabier på det andre forumet jeg er, og det betyr SA,MA eller dødfødt eller et barn som har falt bort alt fortidlig.

Smygel kan du gjøre meg en tjeneste finn noe annet som er bedre vibrasjoner fra, he he...tulla bare med deg jeg, men du kjønner hintet mitt kanskje, håper på 6 levendes babier jeg da, krysser fingrene for dere.

Smygel engler er snille og søte de passer på disse små spirene som aldri så dagens lys, og er en trøst for foreldrene at deres lille spire har blitt en liten engel.- dette her er veldig amerikansk, men jeg må bare fortelle hvordan de legger pene ord inn i dette her. Ofte så kan en eller annen komme med forslag; Skal vi alle tenne et lys for alle de som ikke kom til verden - alle våre små engler etter spontanabort eller de som ble dødfødte - det som skjer da, er at mange skriver seg på den tråden, vi pynter opp med engler og tenner et lys hjemme i vår egen stue for alle de små englene som fins her i verden.

Dette er bare symbolikk - for å skape en felleshet og sette pris på hverandre som nettvenner inne på Fertility Friend, det er nok my rart man havner bort i - men jeg synes dette er en fin gest. Da viser man omtanke for hverandre og det som har vært og kunne ha blitt et flott lite barn.

Men tilbake til utgangspunktet du sårer eller frastøter ingen ved å bruke engler, men jeg tørr ikke å lage slikt lykkeønskningsbanner som du gjorde i stad der inne i mitt andre forum, da hadde det nok blitt mange forvirra amerikanere eller medlemmer der inne. Men her er det greit - jeg hvet at du brukte englene som et positivt symbol. Det kan du godt fortsette med, for dette bryr ikke jeg meg om men hadde bare lyst til å bringe dette på bane, hvordan andre kvinner bruker symbolikken engler.[:D]

ORIGINAL: smygel 78

Smygel engler er snille og søte de passer på disse små spirene som aldri så dagens lys, og er en trøst for foreldrene at deres lille spire har blitt en liten engel.- dette her er veldig amerikansk, men jeg må bare fortelle hvordan de legger pene ord inn i dette her. Ofte så kan en eller annen komme med forslag; Skal vi alle tenne et lys for alle de som ikke kom til verden - alle våre små engler etter spontanabort eller de som ble dødfødte - det som skjer da, er at mange skriver seg på den tråden, vi pynter opp med engler og tenner et lys hjemme i vår egen stue for alle de små englene som fins her i verden.

Dette er bare symbolikk - for å skape en felleshet og sette pris på hverandre som nettvenner inne på Fertility Friend, det er nok my rart man havner bort i - men jeg synes dette er en fin gest. Da viser man omtanke for hverandre og det som har vært og kunne ha blitt et flott lite barn.

Men tilbake til utgangspunktet du sårer eller frastøter ingen ved å bruke engler, men jeg tørr ikke å lage slikt lykkeønskningsbanner som du gjorde i stad der inne i mitt andre forum, da hadde det nok blitt mange forvirra amerikanere eller medlemmer der inne. Men her er det greit - jeg hvet at du brukte englene som et positivt symbol. Det kan du godt fortsette med, for dette bryr ikke jeg meg om men hadde bare lyst til å bringe dette på bane, hvordan andre kvinner bruker symbolikken engler.[:D]

Det var utrolig vakkert gjort da[:)]

for meg betyr engler håp og er lykke bringede,men kan også brukes som å sende en engel til noen som beskyttelse og hjelp til det man trenger og har behov for[;)]

De bruker det på samme måte som deg også, men da er det helst store engler som man ser er voksne, slike som man har til jul og slikt dersom du kjønner hva jeg mener - men små engler eller smilies som er knøttsmå eller babyengler er brukt til det som jeg beskrev over. Englebarn som er noen år blir brukt mer som et symbol for å passe på alle de små som kommer opp, med beregnet spirene etter en SA.
Jeg var helt blank før jeg ble servert denne tankegangen når jeg startet å være inne på fertility Friend, tenkte på engler som i forbindelse med jul og nok mer i den banen du tenker - lykke - skytsengel - en som passer på.

Back
Topp