rugeform

BIBBI3

Forumet er livet
Lørdag er testedag og jeg sitter her å føler på at tr vil komme snart.. liker det ikke..
Veldig vondt i magen, spesielt på sidene (eggstokkene) og har generelt typiske tr-tegn; oppblåst, småkvalm, svak hodepine etc
Mener at jeg hadde lite symptom på noe som helst da jeg var gravid sist, så jeg merker jeg begynner å forberede meg på negativ test..

Noen som har erfaringer om hvordan formen var rett før dere testa?

ORIGINAL: Bens mamma

Lørdag er testedag og jeg sitter her å føler på at tr vil komme snart.. liker det ikke..
Veldig vondt i magen, spesielt på sidene (eggstokkene) og har generelt typiske tr-tegn; oppblåst, småkvalm, svak hodepine etc
Mener at jeg hadde lite symptom på noe som helst da jeg var gravid sist, så jeg merker jeg begynner å forberede meg på negativ test..

oppblåst mage,hodepinè og kvalme er jo også graviditetstegn da[;)]
håper du får positiv test på lørdag

klem eLLa

ORIGINAL: ella1

ORIGINAL: Bens mamma

oppblåst mage,hodepinè og kvalme er jo også graviditetstegn da[;)]
håper du får positiv test på lørdag

klem eLLa

Joa, men jeg pleier bestandig ha det før tr også.. har pco så er bestandig veldig plaget før og under tr.
Men jeg håper virkelig d e graviditet og at tanta blir borte til seks uker etter termin !

krysser alt som kan krysses for positiv test[:D][:D][:D]lykke til.

ORIGINAL: t.t.h.

krysser alt som kan krysses for positiv test[:D][:D][:D]lykke til.

Krysser fingrene for pos test snuppa

for deg, jeg! [:D]

Hadde mange slike tegn då eg var gravid[;)]

Håpar du har feil følelse og at da er graviditetstegn på gong[:D][;)]

Krysser fingrene for posetiv test

Det er to dager igjen til testing, men følelsen av at TR er rett rundt hjørnet er forsterka. Har nesten krampe i magen og det er konstant vondt i eggstokkene...
Denne ventinga er tortur................ kjenner meg deppa og motløs.
Hvor lang tid vil det ta før man får komme igang med frysforsøk? Noen som vet...?

Jeg var ganske sikker på negativt resultat denne gangen.. Men min magefølelse tok feil.. [:D]
Håper din også gjør det, og at den positive testen er der på lørdag..

Back
Topp