Rugedager (fryseforsøk)

Ja, det er nedtelling til alt i disse dager:rolleyes: jeg måtte selvfølgelig teste i dag, kun for å se en positiv hcg test:p selv om jeg vet at det bare er hcg fra Otrivelle...:rolleyes:

d460c449030590143452b819e0deac86

grei holdning... (Bare for å ha et sammenlikningsgrunnlag) ;-)

Herlig med et ivf-gull fra før! Vi prøver på vår første, eller to første, om det blir full klaff ;) synes ventetiden er helt grusom, og vi er fortsatt bare på rugedag 4! Jeg mener eggene fester seg rundt en uke etter uttak ja, så om de finner seg til rette er det vel i disse dager Krysser fingrene for oss!
Hvordan går det med deg, Vilje? :)

Googler, kjenner og håper ;) har litt murringer, men ellers merker jeg lite. Så magefølelsen er litt 50/50. Enn med deg? :) når tenker du å starte testinga?
Haha, samme her! ;) Jeg kjenner at murringene er sterkere i dag, enn hva de har vært tidligere + at jeg kjenner "noe" i lysken. Veldig usikker på magefølelsen, tørr ikke å håpe på positiv test.. Kanskje jeg tar en test i morgen tidlig. Vet det er veldig tidlig men.. Hva tenker du?

Haha, samme her! ;) Jeg kjenner at murringene er sterkere i dag, enn hva de har vært tidligere + at jeg kjenner "noe" i lysken. Veldig usikker på magefølelsen, tørr ikke å håpe på positiv test.. Kanskje jeg tar en test i morgen tidlig. Vet det er veldig tidlig men.. Hva tenker du?
Oi, det var tidlig ja, men spennende! Jeg er så nervøs for å teste, så tror jeg venter en uke til. Skikkelig pyse ;)

Oi, det var tidlig ja, men spennende! Jeg er så nervøs for å teste, så tror jeg venter en uke til. Skikkelig pyse ;)
Spennende ja, MEN jeg risikerer jo kanskje å bli unødvendig skuffa... Jeg får se i morgen tidlig.

Lykke til. ❤️

Jeg har testet i dag, jeg.... ;)
ImageUploadedByBV Forum1457704899.243954.jpg
❤️

En uke i dag siden innsett av to fryse-egg! :) Spent på stigningen fremover.. ❤️❤️❤️

Grattis :D

Hurra! Herlig :)

Back
Topp