Ja, det er nedtelling til alt i disse dagerjeg måtte selvfølgelig teste i dag, kun for å se en positiv hcg test
selv om jeg vet at det bare er hcg fra Otrivelle...
![]()
grei holdning... (Bare for å ha et sammenlikningsgrunnlag) ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er nedtelling til alt i disse dagerjeg måtte selvfølgelig teste i dag, kun for å se en positiv hcg test
selv om jeg vet at det bare er hcg fra Otrivelle...
![]()
grei holdning... (Bare for å ha et sammenlikningsgrunnlag) ;-)
Hvordan går det med deg, Vilje?Herlig med et ivf-gull fra før! Vi prøver på vår første, eller to første, om det blir full klaffsynes ventetiden er helt grusom, og vi er fortsatt bare på rugedag 4! Jeg mener eggene fester seg rundt en uke etter uttak ja, så om de finner seg til rette er det vel i disse dager Krysser fingrene for oss!
Googler, kjenner og håperHvordan går det med deg, Vilje?![]()
Haha, samme her!Googler, kjenner og håperhar litt murringer, men ellers merker jeg lite. Så magefølelsen er litt 50/50. Enn med deg?
når tenker du å starte testinga?
Oi, det var tidlig ja, men spennende! Jeg er så nervøs for å teste, så tror jeg venter en uke til. Skikkelig pyseHaha, samme her!Jeg kjenner at murringene er sterkere i dag, enn hva de har vært tidligere + at jeg kjenner "noe" i lysken. Veldig usikker på magefølelsen, tørr ikke å håpe på positiv test.. Kanskje jeg tar en test i morgen tidlig. Vet det er veldig tidlig men.. Hva tenker du?
Spennende ja, MEN jeg risikerer jo kanskje å bli unødvendig skuffa... Jeg får se i morgen tidlig.Oi, det var tidlig ja, men spennende! Jeg er så nervøs for å teste, så tror jeg venter en uke til. Skikkelig pyse![]()
Takk det samme!Spennende ja, MEN jeg risikerer jo kanskje å bli unødvendig skuffa... Jeg får se i morgen tidlig.
Lykke til.![]()
Jeg har testet i dag, jeg....Vis vedlegget 165987
![]()
En uke i dag siden innsett av to fryse-egg!Spent på stigningen fremover..
![]()
Haha! Det er en liten mulighet for det ja... Testen var klart sterkere i dag!Fin test!♡♡♡blir nok baby ja! Kanskje til og med to
åååå, så koselig!
Haha! Det er en liten mulighet for det ja... Testen var klart sterkere i dag!![]()