Prøverøret
Glad i forumet
Den er jo veldig mye sterkere enn den fra i går!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så ikke at du hadde skrevet her før nå jeg.. Hva betyr egentlig dpo? Jeg har bare forholdt meg til rugedager.Har du hatt noen symptomer dpo?![]()
Så ikke at du hadde skrevet her før nå jeg.. Hva betyr egentlig dpo? Jeg har bare forholdt meg til rugedager.Hvordan går det med deg?
Det har jeg jo hørt før!dpo betyr dager etter eggløsning eller days past ovulationi ditt tilfelle blir det jo rugedagene jeg sikter til
jeg har hatt så mye mensmurringer i dag. Kjenner det veldig godt. Hadde du det i rugedagene? Jeg er 6 dpo i dag
Det har jeg jo hørt før!Jeg hadde mensmurringer som kom og gikk, og i ulik grad.. Jeg kjente også at det skjedde noe i lysken!
Krysser fingrene for at du snart tester positivt!![]()
![]()
Jeg tørr ikke å stikke av "inn der" enda..Det er så fint å høre nygravide fortelle om sine symptomerofte forsvinner dere bare til forum der det bare er gravide
tenk at det har funket for deg denne gangen!!
herlig! Gratulerer igjen! For jeg har vel gratulert deg??
er det lenge til du skal på UL for å få opptelling...
hihi...♡♡
Jeg tørr ikke å stikke av "inn der" enda..Ja, det er fortsatt ganske surrealistisk..
Haha, mannen er skikkelig nervøs for at det skal være to!
![]()
![]()
Jeg har ikke ringt klinikken enda, har jo egentlig ikke testdato før til fredag.. Når tenker du å starte å teste?
Haha, det testekjøret altså...Hahaså søtt
har testet hele tiden jeg
ser ut til at hcg sprøyten er ute av kroppen min i dag
jeg har så mange billigtester at det blir sikkert en hver dag kjenner jeg meg rett
![]()
Det der får meg jo nesten lyst til å teste i morgen!Jeg har testet i dag, jeg....Vis vedlegget 165987
![]()
En uke i dag siden innsett av to fryse-egg!Spent på stigningen fremover..
![]()
Det der får meg jo nesten lyst til å teste i morgen!Da er det 1 uke siden jeg hadde innsett av blastocyst
![]()
Gratulerer! Håper spiren(e) klamrer seg fast!![]()
Wow! Det var tidlig!Ved innsett av fryst blastocyst fikk jeg to streker på rugedag 4. Positiv digital på rugedag 6 (tok ikke digital før dette).
Tusen takk!Det der får meg jo nesten lyst til å teste i morgen!Da er det 1 uke siden jeg hadde innsett av blastocyst
![]()
Gratulerer! Håper spiren(e) klamrer seg fast!![]()
Gratulerer så mye Plexy![]()
Hurra Plexy!!![]()
![]()
Gratulerer så mye![]()
Ååå gratulerer så masse!
TakkÅåå gratulerer så masse!![]()