Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende..Jeg er vel dpo på onsdag tenker jegmen her er det aih og ikke icsi
har to egg jeg også, men er jo ikke så sikkert som når du vet du har befruktede egg satt inn
blir spennende. Kanskje fester begge seg hos deg?
![]()
Så spennende..Betyr det at du kan teste på onsdag? Jeg er på rugedag 4 i dag, og kjenner at det skjer noe der nede.. Akkurat som om det romsterer i eggstokkene. Rar følelse!
![]()
Gratulerer som ruger!Jeg ruger også på to egg, hadde også innsett på fredagså da er vi helt likt! Kjenner også aktivitet der nede, men det gjorde jeg på de forrige forsøkene også, så jeg tilskriver det lutinusen.
Takk det samme! Litt for spennende dette ja...mitt tredje innsett dette, enn du? Tenker at egget/eggene sikkert ikke har festet seg helt ennå, så det vi kjenner nå må være medisinerGratulerer som ruger!Spennende (og lange) dager dette her.. Jeg er på evig symtomjakt, jeg!
![]()
Lykke til i dag!Nei, det blir inseminering i morgen, så da regner jeg vel 1 dpo fra onsdag?har gått på letrozol, Menopur og satt Otrivelle i går kveld. Otrivelle gjør meg kvalm kjenner jeg
Håper på bedre sjanse denne gangen
så spennende at du kjenner det skjer ting allerede! Håper på det beste for deg
![]()
Dette er mitt femte forsøk. Men startet i 2010, og fikk en ivf- datter i 2012.Takk det samme! Litt for spennende dette ja...mitt tredje innsett dette, enn du? Tenker at egget/eggene sikkert ikke har festet seg helt ennå, så det vi kjenner nå må være medisiner![]()
Herlig med et ivf-gull fra før! Vi prøver på vår første, eller to første, om det blir full klaffDette er mitt femte forsøk. Men startet i 2010, og fikk en ivf- datter i 2012.<3 Vi startet med søskenforsøk i oktober/november i fjor! Mulig det kan være medisinene vi kjenner ja.. Men jeg mener å ha lest at eggene fester seg mellom dag 3 og 6?! Jeg er så dårlig på å vente..
![]()
Lykke til i dag!Håper på det beste for deg også.. Det tar virkelig på, dette sirkuset!
Jeg er sykemeldt fordi jeg har reagert så på progynova! Da blir dagene ekstra lange, og man får altfor mye tid til å tenke...
Så bra.. Håper cellene finner veien nå da!Nå er det overstått og vi er vel hjemme. Rart at de ikke sjekker med ultralyd før inseminering. Skulle gjerne ha sett hvordan det så ut inne der.er jo 4 dager siden noen sjekka sist, så ting kan jo ha endret seg..? Kjenner liksom ikke noe til selve eggløsningen. Har hatt så mye press i flere dager, men i dag er det rolig. Bruker å ha veldig vondt en hel kveld i det egget slipper. Er langt over 36 timer siden Otrivelle nå. Uansett- det er gjort og vi er vel strax dpo
![]()
Så bra.. Håper cellene finner veien nå da!Må du også vente i 14 dager?
Veldig lange dager.. Blir snart tullerusk av denne ventetiden.Ja, nå er der 14 dagers ventdet er noen lange 14 dager
hvordan går det med deg?
Veldig lange dager.. Blir snart tullerusk av denne ventetiden.Joda, det går jo bra her.. Jeg er mye uggen, men det har jeg vært siden oppstart av progynova. Kjenner stadig at det skjer noe nedi der... Men nå kjenner jeg jo etter hele tiden også da!
Tviler på at jeg klarer å holde meg unna testene til neste fredag...
Håper den ser sånn ut om 1-2 uker hos oss begge!Ja, det er nedtelling til alt i disse dagerjeg måtte selvfølgelig teste i dag, kun for å se en positiv hcg test
selv om jeg vet at det bare er hcg fra Otrivelle...
![]()
Håper den ser sånn ut om 1-2 uker hos oss begge!I dag er jeg skikkelig pessimist... Blæ!
Haha, akkurat lik deg der..Ja, vi får håpe detjeg vet akkurat den følelsen der. Det svinger fra dag til dag. Er jo til å bli sprø av. Jeg har merket et litt slitsomt problem med meg. Jeg orker nesten ikke gå utfor døra når jeg er dpo
vil bare sitte inne å ruge til disse 14 dagene har gått
haha...
Haha, akkurat lik deg der..Ikke orker jeg å gjøre stort hjemme heller, ikke mer enn jeg må!
![]()