Rugedag 9

Solskinn :-)

Blir kjent med forumet
God lørdagskveld!:-)
Jeg fikk satt inn to embryo fredag 12. 7og 8 delt. Og de var da dyrket to dager før de ble fryst ned, og en dag før de ble satt inn:) går på lutinus og 2 estradotplaster. Har siden innsett hatt veldig ømme bryster og vært ekstrem trøtt noen dager nå. Idag meldte mens-smertene seg for fullt. Har hatt skikkelig troen hele veien. Men nå tenker jeg at mensen er like rundt hjørnet:( noen som har hatt menssmerter på rugedag 9? Så har det allikevel vist seg å gått bra?:-)
Takker for alle svar! Vært så engstelig i kveld!

Yup! Jeg hadde skikkelige menssmerter på rugedag 9 og 10 den gangen jeg ble gravid. De gangene jeg ikke ble gravid merket jeg ikke stort før jeg begynte å spotte på rd 11-12.
Håpet er ikke ute enda! :) krysser fingrene for deg!

Yup! Jeg hadde skikkelige menssmerter på rugedag 9 og 10 den gangen jeg ble gravid. De gangene jeg ikke ble gravid merket jeg ikke stort før jeg begynte å spotte på rd 11-12.
Håpet er ikke ute enda! :) krysser fingrene for deg!
Det var godt å høre! :-) da er det fortsatt håp! Tusen takk for det! Når begynte du å teste? Frister å teste i kveld :-)!!!

ImageUploadedByBV Forum1456010073.989236.jpg

Tok en test nå, er det håp tror dere? ☺️☺️☺️☺️

Jeg fikk positiv test på rugedag 10 og da regner jeg innsett som dag en :) Den der ser positiv ut i mine øyne. Hvor mange dager er det siden du satte eggløsningssprøyten?

Jeg er i fryseforsøk, så har ikke satt noen el-sprøyte! Guri!! Nå er jeg så spent!! Kommer ikke til å få sove i natt! Hvordan går det med deg da? :-) hvilken klinikk hører du til:)?

Når jeg ble gravid så hadd jeg faktisk mensen smerter helt til uk 12 eller nå sånt...så var ganske bekymret helt til UL uke 7..mn gikk bra. Gutt på 7 måneder :). Testen din ser nå ut som på rett vei da:) krysse fingran :)

Jeg er i fryseforsøk, så har ikke satt noen el-sprøyte! Guri!! Nå er jeg så spent!! Kommer ikke til å få sove i natt! Hvordan går det med deg da? :-) hvilken klinikk hører du til:)?
Oi, da ser jo dette strålende ut :D
Jo med meg går det bare bra, fødte en frisk og fin gutt for 3 uker siden ❤️ Jeg hører til Ullevål.

Dette er symptomer på graviditet! Og den testen er positiv! Håper og tror du får flere positive tester framover! :-)

Jeg er gravid i uke 17 med et 8-delt frysemirakel selv!❤️ (Og jeg har hatt en del menssmerter, og har det noen ganger fortsatt.)

Det var godt å høre! :-) da er det fortsatt håp! Tusen takk for det! Når begynte du å teste? Frister å teste i kveld :-)!!!
Jeg var så sikker på at løpet var kjørt at jeg ikke testet før blodprøvedagen. Da så testen ut akkurat som din, og den ser da vitterlig positiv ut! :)

Når jeg ble gravid så hadd jeg faktisk mensen smerter helt til uk 12 eller nå sånt...så var ganske bekymret helt til UL uke 7..mn gikk bra. Gutt på 7 måneder :). Testen din ser nå ut som på rett vei da:) krysse fingran :)
Det var beroligende å høre at flere hadde det sånn tusen takk for svar! :-)

Dette er symptomer på graviditet! Og den testen er positiv! Håper og tror du får flere positive tester framover! :-)

Jeg er gravid i uke 17 med et 8-delt frysemirakel selv!❤️ (Og jeg har hatt en del menssmerter, og har det noen ganger fortsatt.)
Tok en ny test nå, og den ser akkurat lik ut. Så nå får jeg bare holde ut til torsdag! Skal ta blodprøve da :-) gratulerer så mye !! Så koselig å høre :-)

Akkurat nå er jeg overlykkelig! For en sånn test har aldri jeg fått før:-) nå er det bare å vente på blodprøven til torsdag:) og håpe håpe håpe <3 for en karusell dette er.. Setter enormt pris på svar ifra dere. Tusen hjertelig takk <3

Back
Topp