Rugedag 8

Gjørdis

Glad i forumet
Nå er jeg kommet til rugedag 8
Har hatt litt mensmurring nå de to siste dagene, satser på at det er spiren/e som graver seg fast
Skal prøve å holde meg til over helgen med å teste, men vet ikke om jeg klarer.(ser det er flere her som har testet postitivt allerede på dag 9[;)])

Lykke til alle dere andre rugere og prøvere, stå på jenter, nå blir det skikkelig babyboom[:D]

Spennende spennende dette altså, men nå er det ikke mange dager igjen[:)][:)][:)] Krysser alt jeg har...

Spennende!!!
Krysser fingre og tær for positiv test om ikke mange dagene [;)].
Er selv 2 dager etter deg i løypa [:)]

Oi.. det nærmer seg positiv test nå da Gjørdis [;)] Fortsetter å heie på deg mens du ruger videre!

Sliter litt med å vente med test her også... [:D][:D]
Er på rugedag 9 jeg då.. Har sagt at jeg ikke skal teste før dag 13.. Men vet ikke.. Blir iallefall ikke før 17, evt 16. mai.. [:D][:D]

ORIGINAL: mklu83

Er på rugedag 9 jeg då.. Har sagt at jeg ikke skal teste før dag 13.. Men vet ikke.. Blir iallefall ikke før 17, evt 16. mai.. [:D][:D]

Så moro at vi ligger likt i løypa, hadde du innsett den 7 mai?
Lykke til til oss begge to med testing og ruging

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: RANDÅLF

Spennende spennende dette altså, men nå er det ikke mange dager igjen[:)][:)][:)] Krysser alt jeg har...

slenger meg på denne [:D] 

ORIGINAL: Gjørdis

ORIGINAL: mklu83

Så moro at vi ligger likt i løypa, hadde du innsett den 7 mai?
Lykke til til oss begge to med testing og ruging

Jeg satte inn 6 mai...
No krysser vi alt vi kan for resten av rugingen og test.. Samme når den måtte komme.. [:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Lykke til[:)]

dette r veldig spennende altså, lykke til [:D]

Back
Topp