Rugedag 8

2016baby

Flørter med forumet
Er no komt til rugedag 8 og ingen symptom, kansje litt øm i brysto men ikkje i forhold t den gongen eg var gravid ( mista uke 11 då). Kortid merka dåke symptomo som har blitt gravid?

Har hatt litt ømme brystvorter helt siden innsett (så det kan være medisinene også). Var oppblåst etter uttak, så bedret det seg, men tok seg kraftig opp rundt dag 10. Dette viste seg å være en sen overstimulering som trigges av at jeg er blitt gravid. Hatt stikninger i eggstokker/livmor og vond rygg.

Vanskelig å vite hva som kommer av hva, men min overstimulering er vel det mest tydelige tegnet på graviditet (foruten uteblitt mens og positiv blodprøve og graviditetstest da).

Tror man kan være gravid uten noen symptomer så tidlig også.

Lykke til!! :)

Syntes ikke jeg hadde noen symptomer så tidlig jeg.

Det eneste var litt strekninger i lysken.

Eg og var veeldig oppblåst etter uttak men legen såg på ul lyd ved innsett at eg var kraftig forstoppa.. Ikkje godt! :p men kjenner litt på i dag at eg er små kvalm, har våkna av dette fleire gonger i natt.. Får håpa symptomo kjem og at eg e gravid:)

Veldig spennande @snuppeknupp :):) Rugedag 10 i dag og har veldig god luktesans og hatt små stikkninger på høgra sio av eggstokk. Håper ikkje bare detta er innbilling men faktisk ein graviditet:) skal ta test i morgen tidlig:)

Back
Topp