Rugedag 8

Vanillatwin

Elsker forumet
Jeg har begynt å jobbe litt igjen etter 2 uker ferie for å slappe mest mulig av rundt forsøket vårt! Jobbet Igår og Idag og er utslitt!! :( om det er hormoner eller om det er "ferie syken" vet jeg ikke men er et slit å begynne å jobbe igjen :p litt klaging fra meg :)

ikke godt å si...med alle symptomer eller ikke... sliter jo veldig psykisk og, vertfall på meg...
lykke til videre i rugingen :)
her er jeg på dag rugedag 5/6... er utrolig oppblåst i magen, mye luft :P kommer nok av sprøyta jeg må ta hver dag... ellers ikke noe symptomer eller noe

Har mye vondt i hue! Gått i 3 dager med hue
Vondt så måtte krypetil korset istad å ta to paracet!!

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app

Har mye vondt i hue! Gått i 3 dager med hue
Vondt så måtte krypetil korset istad å ta to paracet!!

hehe ja,.. jeg tar heller ikke paracet med mindre jeg MÅ, forløpig så går det greit..tåler litt hueverk

Hei Vanillatwin! Hvordan går det med deg? Har du begynne å teste? Jeg er utrolig spent å tenkte å teste på fredag :) :) lykke til :)

Hei Vanillatwin! Hvordan går det med deg? Har du begynne å teste? Jeg er utrolig spent å tenkte å teste på fredag :) :) lykke til :)
Hei:-D har ikke begynt å teste enda! Vi har bestemt oss for å vente til tirsdag da er jeg på rugedag 14 :-D sambo har ett sterkt ønske om å vente så skal respektere det :-)

Så bra at du klarer å vente. :)

må respektere ønske til sambo :) jeg vil teste fra fredag av men han hadde ett sterkt ønske om at vi skulle vente så jeg ikke ble skuffet vis det var for tidlig å teste på fredag. :)

må respektere ønske til sambo :) jeg vil teste fra fredag av men han hadde ett sterkt ønske om at vi skulle vente så jeg ikke ble skuffet vis det var for tidlig å teste på fredag. :)
Det er nok lurt :) vi skal i familieselskap på søndag så det hadde var koselig å fortelle til familien hvis vi får positiv test :) alle vet at vi prøver å få barn.

Det er nok lurt :) vi skal i familieselskap på søndag så det hadde var koselig å fortelle til familien hvis vi får positiv test :) alle vet at vi prøver å få barn.

hvem rugedag er du på?

det hadde jeg også:) men vi regner ikke rugedag 1 før dagen etter innsett :P

det hadde jeg også:) men vi regner ikke rugedag 1 før dagen etter innsett :P
Ok :) Det blir spennende å føle deg :) håper at det funker for deg og meg:) jeg har alltid tenk at det var vanlig å regner fra insetting... Men vet ikke. Hvis jeg får negativ test på fredag, tester jeg igjen på tirsdag :) :)

Ok :) Det blir spennende å føle deg :) håper at det funker for deg og meg:) jeg har alltid tenk at det var vanlig å regner fra insetting... Men vet ikke. Hvis jeg får negativ test på fredag, tester jeg igjen på tirsdag :) :)
Ja er en spennende tid fremover :-D:-D

Back
Topp