RUGEDAG 7=)) OPPDATERING-JENTER=))

Masse lykke til [:D] du har ikke begynt og blø heller?

Oi! Jeg hadde ikke klart å holde meg og antageligvis testet allerede med de symptomene du har[:D] Masse lykke til i morgen!

takk jenter[:)][:)]håper på pos test altså, tr er ikke velkommen lenger...haha[:D]
har[:D] ikke blødd noen ting og ikke vært noen tegn heller enda[;)][;)][;)] hihi[;)][;)]

hehe...min mann har maset siden før helgen om testing...men jeg er redd for å ikke lykkes...så nå må jeg holde meg til imorgen...som er den STORE dagen[:)]

Ønkser deg masse lykke til igjen. [:)]
Utrolig flink som holder deg til testdag.

Takktakk *bobbo* og miss[:D][:D][:D]
formen er helt ødelagt...spyr opp alt nå...skal på jobb ikveld..er spent på hvordan det går..hehe[:D]
off...ikke godt men er verdt det viss jeg har en spire i magen[:D][:D] hihi[:D]

og seff skal jeg komme inn å oppdatere i morgen[;)][;)][;)][;)]

Lykke lykke til Cizza03 [:)][:)][:)] Spenninga e te å ta og føla på. Har så tru på at da ska gå bra for dåke no [:D][:D][:D]

ååååå herre gud så spennende[&:] eg dør jo på me her hihi[:D]

kan du stå tidlig opp i morgen og skrive innlegg her før kl 0900?????? då må e løpe ut døren her skjønner du hihi[:D]

Ønsker deg kjempe masse lykke til[:D]

Venter i spenning her også[:D]
Ønsker deg kjempe masse lykke til imorgen[:D]

Lykke til i morgen vennen, og nå håper jeg inderlig at det er en spire som lager kvalme for deg og ingen ting annet.

Krysser alt jeg kan for deg snuppa, og rakkerungen sender over litt babystøv og guttelus[8D]

så spennende[:)]lykke til med testinga i morgen[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Lykke lykke til Cizza03 [:)][:)][:)] Spenninga e te å ta og føla på. Har så tru på at da ska gå bra for dåke no [:D][:D][:D]

Takktakk[;)][;)][;)][;)]
ja det håper jeg oxo...det hadde jo bare vært superdupert....oioioi...er så spent...hihi[;)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ååååå herre gud så spennende[&:] eg dør jo på me her hihi[:D]

kan du stå tidlig opp i morgen og skrive innlegg her før kl 0900?????? då må e løpe ut døren her skjønner du hihi[:D]

Ønsker deg kjempe masse lykke til[:D]

oioioi....du er jo helt med du vennen[:D] seff skal jeg komme inn med en gang jeg har testet...men du og lisa må få lånt dere en pc viss jeg ikke rekker det...her sovner jeg sent i nat..viss jeg får sove noen timer så trenger jeg det...hihi[:D][:D]
tTAKKTAKK, TRENGER DET[;)]

ORIGINAL: twinanne

Lykke til i morgen vennen, og nå håper jeg inderlig at det er en spire som lager kvalme for deg og ingen ting annet.

Krysser alt jeg kan for deg snuppa, og rakkerungen sender over litt babystøv og guttelus[8D]

Trenger alt av babystøv, guttelus og støtte nå altså, så tar imot det med GLEDE & SPENNING[:D]
Jeg håper oxo at det er en spire som styrer på inni meg nå og ikke en forvirret tr...for tr er ikke velkommen her...[;)]

du må VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NOOOOOOOOOOOOOOOOO[:D]

[;)]
ORIGINAL: VilSåGjerne

du må VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NOOOOOOOOOOOOOOOOO[:D]

HEHE....lagt inn ny tråd....hihi[:)] menneh...fikk problemer med nettet....typisk[:@]
rakk du å se??????[;)]

Back
Topp