RUGEDAG 15

Cizza03

Forumet er livet
JAAAAAAAAAAAA=))

Jeg er GRAVID=))

Jippi....jeeeey=))

se bildet...hihi

HVORDAN FÅR JEG REGIDERT BILDET????

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D] Så herlig!!! [:)][:)][:)] Hadde gleda meg te å logga på i dag[;)]

[:)][:)][:)]GRATULERA SÅ MASSE[:)][:)][:)]

ORIGINAL: snuppis30

Gratulerer så masse Cizza03!!!!!! Masse lykke til med svangerskapet

takktakk[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
begynner å gå opp for meg,men det er litt uvirkelig at vi har lyktes...

ORIGINAL: vestlandsjento

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D] Så herlig!!! [:)][:)][:)] Hadde gleda meg te å logga på i dag[;)]

[:)][:)][:)]GRATULERA SÅ MASSE[:)][:)][:)]

åååååååååå....så god du er snuppah[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
takktakk....det er jo bare kjempe herlig....men litt rart enda....hihi[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
årenes beste julegave er her[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Cizza03

Korleis skal du redigera? Tenker du å gjera de mindre? I så fall kan du laste det opp her: http://www.imageshack.us/ så trykker du på bla gjennom, finner bildet på maskina, på resize velger du str. eg synest 320 X 240 er ok og så trykker du host it. Kopier den nederste linken og lim inn i ruta som kommer opp når du trykker på Add Image knappen i verktøylinja.. Den som er nederst til høgre når du skal skriva innlegg. Veit ikkje om dette var forståelig eller om det var heilt det du meinte men men[;)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herregud, for en fantastisk nyhet å våkne til.
Er så ufattelig glad på dine vegne vennen. Sitter her med [:(] i øynene.

Gratulerer så mye. 

ORIGINAL: snuppis30

Jeg pleier å ta bildet med mobilen og sender bildet til mailen min, og kopierer den der i fra [:)]

oki, prøvde med mobilen men fikk ikke noe bra bilde..kan sende bilde til mailen og se hva jeg får til...hihi *thanks*

weeeeeeeeeee [:D][:D][:D] Gratulerer kjempe masse [:D][:D][:D]

.[:D]

Ååååååh, gratulerer så mye snuppa[:D] Hadde på følelsen at det hadde klaffet for deg ja[:)] Så moro!

Korleis skal du redigera? Tenker du å gjera de mindre? I så fall kan du laste det opp her: http://www.imageshack.us/ så trykker du på bla gjennom, finner bildet på maskina, på resize velger du str. eg synest 320 X 240 er ok og så trykker du host it. Kopier den nederste linken og lim inn i ruta som kommer opp når du trykker på Add Image knappen i verktøylinja.. Den som er nederst til høgre når du skal skriva innlegg. Veit ikkje om dette var forståelig eller om det var heilt det du meinte men men[;)]

joda vil legge det inn her,men får det ikke til...finner ikke add image knappen....[;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herregud, for en fantastisk nyhet å våkne til.
Er så ufattelig glad på dine vegne vennen. Sitter her med [:(] i øynene.

Gratulerer så mye. 

takktakk[:)][:)][:)][:)]
er så lykkelig...selv om det ikke helt har gått opp for meg...hehe[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
er redd enda,men det går nåkk over...men veldig glad...tror tårene kommer når vi forteller det til familien eller første ul[:)][:)][:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Håper du får lagt ut bilde, vil se vettu. [;)]

hvordan får jeg det til da????? hehe[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

Ååååååh, gratulerer så mye snuppa[:D] Hadde på følelsen at det hadde klaffet for deg ja[:)] Så moro!

takktakk=)) det er så superdupert...sa til min sambo at jeg allerede har lyst til å innrede barnerom...hehe[:D] men må vel vente til det har gått 3mnd...[;)] håper du kommer etter...hvilken dato tester du?

joda vil legge det inn her,men får det ikke til...finner ikke add image knappen....[;)]

Slik ser den knappen ut: Når du skal skriva innlegg, så har du den verktøylinja der du kan endre skriftstr. farge o.l. Add image knappen er lengst til høgre på den linja.

Gratulere sååååååååå masse[:)][:)][:)]

Slik ser den knappen ut: Når du skal skriva innlegg, så har du den verktøylinja der du kan endre skriftstr. farge o.l. Add image knappen er lengst til høgre på den linja.

fikk det til,men bildet ville ikke komme opp....tror jeg gir opp snart azz[:@]

Back
Topp