Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vestlandsjento
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D] Så herlig!!! [:)][:)][:)] Hadde gleda meg te å logga på i dag[;)]
[:)][:)][:)]GRATULERA SÅ MASSE[:)][:)][:)]
ORIGINAL: Cizza03
HVORDAN FÅR JEG REGIDERT BILDET????
Korleis skal du redigera? Tenker du å gjera de mindre? I så fall kan du laste det opp her: http://www.imageshack.us/ så trykker du på bla gjennom, finner bildet på maskina, på resize velger du str. eg synest 320 X 240 er ok og så trykker du host it. Kopier den nederste linken og lim inn i ruta som kommer opp når du trykker på Add Image knappen i verktøylinja.. Den som er nederst til høgre når du skal skriva innlegg. Veit ikkje om dette var forståelig eller om det var heilt det du meinte men men[;)]
ORIGINAL: * Bobbo *
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herregud, for en fantastisk nyhet å våkne til.
Er så ufattelig glad på dine vegne vennen. Sitter her med [:(] i øynene.
Gratulerer så mye.
ORIGINAL: Angelicka24
Ååååååh, gratulerer så mye snuppa[:D] Hadde på følelsen at det hadde klaffet for deg ja[:)] Så moro!
Korleis skal du redigera? Tenker du å gjera de mindre? I så fall kan du laste det opp her: http://www.imageshack.us/ så trykker du på bla gjennom, finner bildet på maskina, på resize velger du str. eg synest 320 X 240 er ok og så trykker du host it. Kopier den nederste linken og lim inn i ruta som kommer opp når du trykker på Add Image knappen i verktøylinja.. Den som er nederst til høgre når du skal skriva innlegg. Veit ikkje om dette var forståelig eller om det var heilt det du meinte men men[;)]
joda vil legge det inn her,men får det ikke til...finner ikke add image knappen....[;)]
Når du skal skriva innlegg, så har du den verktøylinja der du kan endre skriftstr. farge o.l. Add image knappen er lengst til høgre på den linja.ORIGINAL: vestlandsjento
joda vil legge det inn her,men får det ikke til...finner ikke add image knappen....[;)]
Slik ser den knappen ut:Når du skal skriva innlegg, så har du den verktøylinja der du kan endre skriftstr. farge o.l. Add image knappen er lengst til høgre på den linja.