Rugedag 1, weeeee

fano

Gift med forumet
Kom på riksen ca 11, kom nesten rett inn. Jeg var så nervøs, det var jo kun 5 egg som ble befruktet. Hun som hente meg smilte litt lurt så jeg sa: siden jeg ble ropt opp så regner jeg med at det ar noe og sette inn, da sa hun at dette var et flott forsøk,jeg kjente håra reiste seg på hele kroppen. Hun sa at vi setter inn 2 kjempe flotte egg, og så har du fått de resterende 3 på FRYS [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] jeg ble så glad at jeg nesten begynte og grine. Alti gikk smertefritt, ingen plundring. Jeg fikk de til og sette progestanene også når jeg var der. Vi smilte godt og takket for god hjelp når vi gikk. Tenk om dette går bra da, håper håper håper.......jeg kjøpte et flaks lodd på vei hjem og vant 30 kr, haha. Har tippa lotto også så vi håper vi er inne i en god steam [:D][:D][:D]
Så rugedag 1 er i dag og formen er bra [:D][:D][:D] Skal ta blodprøve 18 juni.

Tuuuusen takk alle sammen [:D][:D][:D] og grattis med svangerskapet du også chumalunga [:D][:D][:D]

Gratulerer sååå mye som ruger vennen. [:)][:)][:)]
Kommer etter på mandag, håper jeg. [8|] 

Det gjør du vettu, men egg i frysern også håper jeg [:D][:D][:D]

Gratulerer så mye som ruger [:)] Og med 3 i fryseren og. Krysser for at dette går veien nå. Lykke til [:)]

ORIGINAL: *Lille trille*

Gratulerer så mye som ruger [:)] Og med 3 i fryseren og. Krysser for at dette går veien nå. Lykke til [:)]

heia[;)]det er jo kjempe bra[;)]kjempe masse lykke til i rugetida[;)]

SÅ BRA!!!!!! Nå går det veien for dere!!! [:)][:)][:)] Masse lykke til!

ORIGINAL: Muppa

Jupp, fikk gåsehud jeg også nå. Elsker når ting går så bra !!!! Gratulerer som ruger på GULLEGG !!!! Dette skal gå bra!

tusen takk alle sammen [:D][:D][:D] er rimelig sliten av den siste tiden med bekymringer, så nå har jeg liggi og slumra på sofaen fram til nå, trengte det kjener jeg. Har begynt med babyklister også, tatt det siden utaksdagen, håper det gir gode resultater. og i dag fikk jeg tilogmed ultralyd for og sjekke etter blod i livmora siden jeg har blødd alle de andre gangene. Denne gangen har jeg faktisk ikke blødd noe heller, håper dette er gode tegn [:D][:D][:D]

Så flott!
Gratulerer og masse lykke til!
Krysser fingre og tær for at dette går veien

ORIGINAL: Tøysa

SÅ BRA!!!!!! Nå går det veien for dere!!! [:)][:)][:)] Masse lykke til!

Signerer[:D]

ORIGINAL: Honning

Så flott!

Så fantastisk med 100 % uttelling på egga [:D][:D][:D]

Gratulera som rugar [:)] No ska da gå veien!!

ORIGINAL: *mamma1*

Så flott!

Tusen takk alle sammen, dere er en skikkelig hærlig gjeng [:D][:D][:D] jeg håper og krysser fingrene for at det skal gå veien nå 

Og jeg var inne kl. 10.30 da kryssa vi hverandre [:)] Har du langt lyst hår? Ho eneste jeg så hadde det så da var det kanskje deg.

Satt inn 1 egg jeg, så nå er vi rugere begge to [:)]

Ååå, så glad eg blei no fano!![:)][:)] graaatulera som rugar på 2 egg, og gratulera så masse med egg på frys!![:D][:D]
Kjempeglad på dåkes vegne no[:)][:)][:)] dette forsøket blir VELLYKKA[:D][:D]

~*~*~*~babystøv~*~*~*~

ORIGINAL: Chumalunga

Ønsker deg masse LYKKE TIL!!!!

Back
Topp