ruby

Dreams

Forumet er livet
Åssen gikk det i dag??

håper det gikk bra[:)]

ja, jeg lurer også. hvordan klarte Kiwi seg?

Me too, me too!!

Det har faktisk jeg også tenkt på[:D]
Så hvordan gikk det?[:)]

ORIGINAL: Amamma

Det har faktisk jeg også tenkt på[:D]
Så hvordan gikk det?[:)]

Nysgjerrige nå?? [:)] Jeg blir jo veldig glad for at dere husker oss da.... [;)]

Det gikk super bra! [:D]
Hun vant sin klasse! JUHUUU.... og fikk HP.. for den som vet hva det er..

Jeg er fornøyd og stolt! Hun er tross alt ikke 1 år enda og  sammen med de andre så har en junior afghan veldig lite pels.. [;)][;)]
Hun fikk bra kritikk.. der stod det også at hun er lovende.. og denne dommeren kan afghaner! Hun løp som en gud og stod stille slik som jeg sa! Helt supert.. Tidligere flytta hun hele tida på beina sine etter at jeg hadde stillt henne opp.. [8D] Så hun lærer! Heldigvis....

Men det som er ufattelig irriterende er at de har gjort om på noen regler og sånn i år....
Så hadde dette vært i fjor, så hadde snuppa mi fått tittelen norsk junior vinner-07 siden hun vant den klassen... Men neida, i år har de tatt bort den... F §§%@§§ [:@][:@][:@] så typisk... [;)] 

Men stolt av snuppa mi allikevel jeg... bare det at hun slo en som er veldig oppskrytt var gøy! [:D]

Gratulerer masse!!!

Hyggeli å høre at det gikk så bra!!!

så bra[:)]

GRATULERER SÅ MASSE

HP  sier meg ikke så mye siden jeg ikke driver med det, synd de hadde forandra på reglene da... skjønner du blir litt sinna da!!
men du har så vidt begynt så du og hunden kommer til å ta mange priser å titler etterhvert!!

[:D][:D] HP er hederspris! Så det er bra!
 Å, ja.... jeg tror absolutt at hun kommer til å gjøre det bra framover! Gleder meg... [;)]

Flinke Kiwi!!!! Gratulerer så masse snuppa!!!

ORIGINAL: Bølla 22.mai

Flinke Kiwi!!!! Gratulerer så masse snuppa!!!

Thank you..... [:D][:D]

Gratulerer, så bra[:)]

Back
Topp