rs-virus

Stolt 3barns mor

Blir kjent med forumet
Heia!!
Er det noen av deres barn som har/hatt rs-virus (luftveisinfeksjon)?

Vår kjære Vilde Victoria har hatt det over en uke nå. I tillegg så hadde hun feber, oppkast, bronkitt, diare og nedsatt matlyst. Igår og idag har hun endelig begynt å spise litt. Men det er ikke mye - som hun pleier.

Lurer på hvor lenge det varer (vanligvis)?
Hørt at det er vanlig med 3-4 uker.

Har vært hos legen forrige uke, tre ganger.
Så hun har medisiner og det hun trenger.

Hun har aldri vært så sjuk. Men nå ser det ut som hun er på bedrings vei [:)][:)][:)]
MEN hun kasta opp i sengen i morges. Jaja.

Hun sover mye og drikker mye vann. Så det er jo bra det!

nei jeg har ikke vært brti det der altså..men husker når jeg fikk alexander så var det ei venninne av meg hvor datteren hennes på 6 mnd hadde rs og hun kom ikke på besøk til meg før alexander var litt over 1 mnd gammel.. (for det smitter noe veldig har jeg hørt) så 3-4 uker varer det nok ja..go bedring til jenta di,ikke kjekt når di er sjuke. så håper hun blir i fin form om ikke lang tid[:)]

ORIGINAL: mami3

nei jeg har ikke vært brti det der altså..men husker når jeg fikk alexander så var det ei venninne av meg hvor datteren hennes på 6 mnd hadde rs og hun kom ikke på besøk til meg før alexander var litt over 1 mnd gammel.. (for det smitter noe veldig har jeg hørt) så 3-4 uker varer det nok ja..go bedring til jenta di,ikke kjekt når di er sjuke. så håper hun blir i fin form om ikke lang tid[:)]

Takk takk!
Hun er allerede så mye bedre nå enn for noen dager siden, økt matlyst, smakte på yoghurt for første gang igår og ELSKER det. Det fikk henne til å spise mer, herlig det!

Ja, det er smittsomt. Skulle vært en liten selskap i helga for dattera mi nr 2, men selskapet ble avlyst pga fare for at Vilde skulle smitte to andre søskenbarna.

Vi har vært veldig obs på at de to storesøskene ikke skulle være nær Vilde Victoria. Så foreløpig er de friske.

godt at det går bedre[:)]..har hørt at det er di minste som er i fare sonen,så får krysse fingra for at di 2 eldste ikke får det[:)] yoghurt er jo bare sååå godt,det syns alexander også[:D]

ORIGINAL: mami3

godt at det går bedre[:)]..har hørt at det er di minste som er i fare sonen,så får krysse fingra for at di 2 eldste ikke får det[:)] yoghurt er jo bare sååå godt,det syns alexander også[:D]

Ja, det er sant. Hun smakte første gang igår, og idag spiste hun en hel beger.
Bringebær i første omgang. Skal smake på forskjellig etterhvert [:D]
(var pappa'n som kjøpte bringebær, er hans favoritt bær[:D][:D][:D][:D])

Back
Topp