RS virus *oppdatert*

M*

Forumet er livet
VIP
Jeg er litt bekymret for om Teo har fått RS virus, så om litt over en time skal vi til legen. Vi var sammen med **Bella** og sønnen hennes på torsdag. På fredag var både Mathias'n hennes og Teo veldig tette + at de hosta. ingen feber. I tillegg spiser Teo veldig dårlig. I går kveld var **Bella** på legevakta med Mathias. Han er innlagt med RS virus. Det er jo utrolig smittsomt da, så nå er jeg redd for at Teo kan ha fått det også[&o] Vi som skal til Spania om bare noen få dager også[&:][>:][&o][:(]

---------------------------------------------------------------------------------------------

Har vært hos legen nå - han har ikke fått RS virus[:D] han var tett og hostet en del,men var heldigvis bare en vanlig forkjølelse.. så vi kjøpte med oss paracet, nesespray og saltvannsdråper med hjem[:)] og så fikk jeg også en resept på efedrin (mener det var det det het?)..

Stakkars gutten var helt uslitt etter laang ventetid på stappfullt venterom og diverse prøver og sjekker inne hos legen at han sovnet med en gang jeg satte han i bilstolen. nå skulle han egentlig hatt mat,men han sover. burde jeg vekke han? han har spist lite de siste 2 dagene..

Huff! Håper virkelig at ikke Teo har fått det nå da! Er jo så typisk når en skal ut og reise..[&:]
Men krysser fingrene for dere at det ikke er det!!

Huffda! krysser fingrer og tær for at han ikke har fått det da![&:] Det hadde vært utrolig kjedelig!!
Vi håper på det beste[:)] Lykke til hos legen[;)]

vet du, jeg nesten misstenker at Ingrid også har det!!
Hun har vært syk i snart 3 uker!!
Hun hoster som bare fy og er potte tett!
Var til legen i forrige uke, men fikk beskjed om at det der gikk sikkert over, men jeg syns hosten bare blir verre og verre..

Må dra og kjøpe hostesaft i dag..

så mitt dilemma...
jeg var jo til legen i forrige uke..burde jeg dra igjen?

håper teo blir frisk slik at dere får en fin tur til syden..
er jo så synd om dette skal komme i veien.
så krysser fingrene for deg..[:)]

uff, så kjedelig!
Godt å få det sjekket!

Og, Lise; jeg ville nok tatt en ny tur til legen nå om hun ikke har blitt bedre!!

småtten var sånn i januar/februar, men her er det nok mest sannsynlig astma..

God bedring til begge to!

hvordan finner de ut om det er RS virus da?

lytter de på barnet, eller tar de prøver eller hva??

Uff,håper det ikke er rs virus!Ei veninne av meg var sikker på at sønnen hennes hadde det,men det var bare vanlig forkjølese.Så det kan jo hende det er falsk alarm.
Krysser fingrene for dere[;)]
God bedring,håper dere får dratt på ferie[;)]

ORIGINAL: Katey

Håper det ikke er RS-virus!

Krysser fingrene for deg!

Så flott at det ikke var noe alvorlig da!! [:)]
God bedring lille Teo!

Så bra at det ikke var RS virus![:D]
Får håpe han kommer seg litt til dere skal reise da[:)]
God bedring til lille Teo[:)]

God å vite at det ikke var rs-virus da!!
Dere får pleie forkjølelsen så godt dere kan, og kose dere på ferie!

Så bra det ikke var rs!!

La han sove- det er ofte den beste medisin er min erfaring[;)]

la han sove[:)] han vil nok hvertfall ikke spise når han er trøtt... når det gjelder efedrinen så bare vær obs på at den kan gi kvlame, det var derfor minsten ikke spiste eller drakk noe en dag i forrige uke.. men den virker veldig bra da..

håper han blir fort frisk så dere kan kose dere i syden[:)]

Så bra det ikke var rs virus...

Men blir litt sjokkert over at legen gir efendrin mot vanlig forkjølelse.., det er jo ganske sterke greier...

Stakkars lille teo da, håper han blir frisk snart..[:D]

ORIGINAL: supermonster

God bedring til Teo.
Ikke rart man blir litt bekymret når man har vært sammen med RS-smittede barn..
[:)]

Back
Topp