RS-virus og isolat

sola90

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne 20 18
Min lille blei forkjøla på 1 måned dagen sin på lørdag. Søndag kveld kom feberen og så at han streva med pusten (huden dro seg innover i halsgropa og ved ribbeina). Dro på legevakta og blei sendt videre på observasjon på barneavd. Viste seg å være rs-virus, så han har trengt mye hjelp til å få ut snørr og få løst opp og hoste opp slim, i tillegg til pustehjelp. De tar det virkelig på alvor her når han er så liten, for det kan snu så fort. Er på bedringens vei nå, så håper vi kan dra hjem snart :)
 
Så skummelt! Men godt at dere nå er i trygge hender :) God bedring til den lille
 
Huff, så ekkelt! Godt vi bor i Norge [emoji173]️ god bedring!
 
Så skummelt! Godt dere får god hjelp. Masse god bedring til lille [emoji254]
 
God bedring
 
Veldig skummelt med luftveisinfeksjon når de er så små :( Godt dere reagerte raskt og at det er bedring nå!
 
Ja, de har vært kjempeflinke her og passer veldig godt på! Nå venter jeg bare på at legen skal komme, og håper virkelig på klarsignal til å reise hjem. Blir godt å komme hjem til 2 åringen min :Heartred
 
Ja, de har vært kjempeflinke her og passer veldig godt på! Nå venter jeg bare på at legen skal komme, og håper virkelig på klarsignal til å reise hjem. Blir godt å komme hjem til 2 åringen min :Heartred

Huff, så skummelt!
RS-virus er virkelig noe dritt. Så fint at dere blir godt ivaretatt, krysser fingrene for at dere får reise hjem :D
 
Back
Topp