Rouge...

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hva slags bruker dere?

Jeg bruker noen sånne brune og beige kuler.. Men synes egentlig kanskje at de er litt for mørke for meg..

Jeg er lys i huden.. bruke foundation som tilsvarer min egen hudfarge.. Bruker den kun for å få "renere" flater pga litt fregner..

Og har lyst til å bare ha litt roser i kinna..

Noe å anbefale meg?[;)]

Jeg bruker en fra ID som er rosa. Den heter Beauty.

Fargen ser du (forhåpentligvis) her:
http://s7d3.scene7.com/s7ondemand/zoom/flasht_zoom.jsp?company=BareEscentuals&zoomwidth=700&zoomheight=550&sku=edited_30862Bblsh_beauty_m_D

Isadora, det er det beste jeg finner innen sminke.. altså merke Isadora![:D]

nå har jeg rouge i alle regnbuens farger(litt overdrevet[:D])men jeg liker å bruke det men ender for det meste opp med brun/bronse toner som jeg syns passer meg best.men av og til får jeg det for meg og bruker litt mere rosa toner.og har kjøpt noen på cubus som jeg er knall fornøyd med.H&M er noe dritt på sminke[:'(]

Bruker en rosa'ish...
Eller solpudder..

make-up store har fine ferskenfarger:) Elsker de på vinteren da man er litt lysere i huden:)

ORIGINAL: Heijdii

Isadora, det er det beste jeg finner innen sminke.. altså merke Isadora![:D]

Men er det rosa jeg skal bruke for å få litt friske kinn? Sånn knallrosa eller?

Er som sagt vandt med bruntone.. men når jeg ser på bilder... spesielt ute i dagslyset.. så er det ikke pent.. blir for markert pga at det er så mye brunt i den..

Nei ikke knallrosa...
Det blir for klovnete..
Ta en blass rosafarge..[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Men er det rosa jeg skal bruke for å få litt friske kinn? Sånn knallrosa eller?

Er som sagt vandt med bruntone.. men når jeg ser på bilder... spesielt ute i dagslyset.. så er det ikke pent.. blir for markert pga at det er så mye brunt i den..

Sånn som jeg viste deg i linken.[:)]

Det kommer jo helt an på hva slags hudtone man har i utgangspunktet.. Er man ganske lys/blek så blir disse bruntonene bare HELT feil og man ser ut som man har falt nedi malingsboksen..
En kald hudtone kler, som trusemor sier, de rosafargene. Men de må være klare, ikke være "møkkete" eller bikke over i varme farger..
Jeg er veldig fornøyd med Glo Minerals..

Back
Topp