roting og ryding,,,

marius09

Forelsket i forumet
fader asså jeg syns seriøst jeg ikke gjør annet en og rote og bruke hele kvelden etter ungen har lagt seg på og rydde opp alt rotet,,,,så er det samma om og om igjen og jeg finner ingenting når jeg skal ha det og så  blir jeg stressa og sur fordi jeg aldri kommer meg ut døra !!! alt er jo KAOS. er det andre som meg eller er jeg bare et stor ekstremt rotehue??? noen flinke med gode råd da???[:'(][:-][8D][8D][8D]

ORIGINAL: mita86

slenger meg på å venter på gode råd!! hehe!!
Her er det også en ond sirkel med roting og rydding dagen lang!!

Her og[:'(] Skulle ønske alt rotet ryddet seg selv![8D]

Som jeg skulle sagt det selv!!!!!!!

Har kjøpt fin kurv til lekene da, og fast plass til krabbeteppet... men bruker fortsatt mye tid på å rydde.. Klær, kluter, ting og tang osv osv.. Ønsker meg litt mer oppbevaringsplass så alt kan få faste plasser, men tar tid å fikse.. Og så er det jo ikke sikkert DET hjelper på rotinga mi??? [:D]

æ har begynt å få mistanke om at noen andre e inne i huset mitt å rota mens æ ikke ser på...........

roter ikke her! har kjøpt lekekaser som blir flittig brukt, å så har jeg kjøpt smartbokser med låkk (litt store) som jeg pakker for små klær i, går gjennom klærne til tulla ca 1gang imnd å pakker bort det som er for lite[;)] ellers rydder jeg vekk ting med en gang sann det ikke hoper seg opp! om morgene har jeg en fast rutine hvor jeg setter på maskine(er) klær, bretter klær å støvsuger eventulet vasker gulv! dette gjør jeg mens snuppa sover eller leker. da er det meste gjort før kl 12[;)] 

ORIGINAL: linusisvingen

Her e det likedan! Blir gaaaaaaaaaaal jeg[&:]

ORIGINAL: simmimamma

roter ikke her! har kjøpt lekekaser som blir flittig brukt, å så har jeg kjøpt smartbokser med låkk (litt store) som jeg pakker for små klær i, går gjennom klærne til tulla ca 1gang imnd å pakker bort det som er for lite[;)] ellers rydder jeg vekk ting med en gang sann det ikke hoper seg opp! om morgene har jeg en fast rutine hvor jeg setter på maskine(er) klær, bretter klær å støvsuger eventulet vasker gulv! dette gjør jeg mens snuppa sover eller leker. da er det meste gjort før kl 12[;)] 

Jeg og gjør dette. Herligt når det ikke blir så mye på en gang. Bedre og ta noe hele tiden. Lillegutt liker når jeg vasker eller støvsuger,han sitter og følger veldig godt med. Han glede seg nok til han skal hjlpe mamma[:D]

Her blir det også en del rot, men endelig begynt å fått orden på ting. Har faste plasser til leker, stelleting og matting, men blir alltid liggendes noe som jeg glemmer å legge bort. Prøver å vaske ofte og lite og da pleier det og gå fortere å rydde på plass ting når klærne er ferdigvasket og tørket. Greit med rutine på de tingene man må gjøre ofte. Kan bli litt gal av rotet innimellom..

ORIGINAL: Nøsste

ORIGINAL: simmimamma

Jeg og gjør dette. Herligt når det ikke blir så mye på en gang. Bedre og ta noe hele tiden. Lillegutt liker når jeg vasker eller støvsuger,han sitter og følger veldig godt med. Han glede seg nok til han skal hjlpe mamma[:D]

[:D] Og DER ser man forskjell på å få en og to babyer i hus!!! For den tida den ene babyen sover eller ikke "trenger" noe oppmerksomhet går til den andre babyen jeg har.. Og når begge er fornøyde så er det jaggu på tide med mat eller skift igjen. Sånn går no dagan![;)] Bruker kvelden jeg da, men blir mye uansett!

Her er det rydde og vaske dag på fredager.. så små rydder jeg ellers og støvsuger på tirsdagene eller onsdagene.. har egen lekehylle til vesla og slenger leketeppet over babygymen:)

går fort og rydde enda vi er 2 rottehuer både jeg og mannen[:)]

ja men jeg rydder hver kveld jeg ,men klarer alikevel å rydde i flere timer vær dag,,,,skjønner ikke hvordan jeg får det til,,,,mulig fordi jeg bor i en liten leilighet alene med babyen og har masse ting og lite oppb,,, ganske logisk kanskje[:D][8D][8D][8D] men jeg kunne nok fin ha skjerpa meg ti hakk [;)]

ORIGINAL: linusisvingen

Her e det likedan! Blir gaaaaaaaaaaal jeg[&:]

Samma her, bare at det er mannen som roter og jeg rydder [:-] Kommer til å få nervesammenbrudd snart!!!

ORIGINAL: Renatoz

Som jeg skulle sagt det selv!!!!!!!

Har kjøpt fin kurv til lekene da, og fast plass til krabbeteppet... men bruker fortsatt mye tid på å rydde.. Klær, kluter, ting og tang osv osv.. Ønsker meg litt mer oppbevaringsplass så alt kan få faste plasser, men tar tid å fikse.. Og så er det jo ikke sikkert DET hjelper på rotinga mi??? [:D]

Samme her. Mye rot.. Og har en kurv til lekene..
Men jeg har blitt flinkere, da. Prøver og ha d ryddig gjennom hele, dagen. men synes jeg rydder d der badet og d der spisebordet HELE tiden!!!!!

veldig godt å se at andre også har det rotete hjemme :) *puh*
men jeg unskylder meg me at vi har såå liten plass at det blir fort rot *tihi*

Back
Topp