Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: chris77
Jo jeg vet! Ikke lenge siden jeg rotfylte to tenner. Jeg er kjemperedd for å gå til tannlegen og jeg har faktisk trukket en tann for noen år siden, fordi jeg ikke turde å rotfylle. Og det angrer jeg på nå!
Er tannlegen din flink å bedøve (noe min er), så skal det ikke gjøre vondt. Jeg kjente i alle fall ingenting. Men det tar langt tid, så jeg hadde med meg mp3 spiller og sovnet faktisk i stolen...[8|]
ORIGINAL: Mor Godhjerta
Grøss...
Hvor lang tid er det snakk om da???
Jeg er nemlig skikkelig redd for å gape lenge, og skal snart rotfylle ei tann jeg også... [&:]
ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*
wææææææææææ, dette gjør at eg blir helt kvalm, er LIVREDD for å dra til tannlegen, sambo har gjort dette med ihverfall 1 tann nå, og han har også tannlegeskrekk, men han sa det ikke gjorde det minste vondt, men han følte de skulle rive ut hele gebisset, haha
ORIGINAL: DBL
ORIGINAL: mamma`n_til_thea
hva farge er det på rotfyllinga?
Farge`?`? hva mener du?
ORIGINAL: DBL
hva farge er det på rotfyllinga?
Farge`?`? hva mener du?
altså er det samme farge som tanna eller er det sånn sølvfarget?
ORIGINAL: **martine**
eg har hatt sinnsykt tannlegeskrekk i mangen år! hadde ikkje vert på over 9 år! men så måtte eg til slutt..eg går til oslo private tannlegevakt. OG EG ER KVITT REDSELEN! HO ER SUPERFLINK! EG HAR AKKURAT ROTFYLT, OG DET VAR IKKJE VONDT I HEILE TATT!!![:)]
Ho renset rotkanalene, og masse greier, fyller med sement, og legger på ei toppfylling[:)]
LYKKE TIL[:)]