Rotetime og Vippestol

blåbærtua

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Mini har fått en "rotetime" på ettermiddagen.. Han sutrer og kaver, skal ha pupp, skal ikke ha pupp likevel, er trøtt, finner ikke roen og det starter selvfølgelig omtrent akkurat når storebror og samboer kommer hjem.. I går prøvde vi vippestolen og han ble plutselig helt rolig :) :) Så vipping er tydeligvis tingen her..
Flere små som har rotetime?

Døgnet rundt. Og her er vipping det eneste som klarer å roe han litt engang. Ikke i vippestol vel og merke.. helst i armene våres.

Har nettopp hatt en. Hadde en til samme tid i går. Mistenker at det er fordi jeg både i går og i dag pumpet da hun duppet, slik at hun må jobbe mer for melka enn ellers.. Hun er så ekstremt kavete i ett tiden på natten, så prøver noe nytt med å pumpe og gi flaske på den tiden på natta. Synes hun var litt roligere i går på natten enn ellers, så tror det fungerte. Er ikke helt glad for denne rotetimen på ettermiddagen i tillegg da må jeg si. Mer enn nok fra 23-03 :o

Ja, i det sekundet middagen står klar på bordet setter han i et vræl. Funker av og til med vippestol.

Her har vi det fra rundt 21 til hun sovner. :/
Samme her. Trenger bare rigge meg til med puppene ute :P
Og det er helt vanlig og slik det skal være, sa spiser de seg opp til natta. Ikke at de skal sove natta gjennom enda, men de fyller magen til 3+ timer med soving i slengen på natt.

Mi har på kvelden fra ca 18-22 . Da er det to flasker og masse pupp. Syns det er koselig egentlig, for på dagen sover ho bare:)

Back
Topp