roter barna deres mye?

x1xnothernstar

Elsker forumet
gjør de?

benji roter alt utover hele tiden[&:] er jo aldri ryddig her lengre selv om jeg rydder hele dagen føles det som..

ORIGINAL: ~Yakine~

Haha!! [:D] JA!!! Jeg har gitt opp å rydde før hun har lagt seg! [8D][:D]

ja!! Rydder med engang han er i seng om kvelden jeg!

det er ting overalt, han finner og får tak i alt mulig om dagen. I sta var det et par lyestaker som gikk i gulvet, og de har han ikke rukket bort til tidligere....

Og jeg som har noia for rot også da...

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: ~Yakine~

Haha!! [:D] JA!!! Jeg har gitt opp å rydde før hun har lagt seg! [8D][:D]

Hehe, jeg også! [:D][:D] ser bestandig bomba ut her, dvd'er flyter, sko finner jeg overalt, datastæsj sitter hun og gnager på... (hun har funnet skapet der sambo oppbevarer sitt kjære datastæsj, og "rydder" ofte i det), hun spiser på bruksanvisinger vi har i en skuff... ser ikke ut her! [8D]

samme her.. godt det ikke er bare her da..[:)]

jepp, roter masse hele tida!

leker er ikke rot på dagtid[:D]

igrunn ikke så ille...rydder litt leker mellom lurene, også er det ikke så mye annet hunfår tak i i grunn..

men det blir litt verre sikkert etterhvert...

Jepp [:D]

Vel, minsta roter ikke annet enn på leketeppet,  men hun største hun flyr jo huset rundt med alt mulig. Jeg har støv på hjernen så jeg har
måtte lære meg at leker ikke er rot. [&o][&:][:D][:D] Ikke lett men! De blir jo bare verre og verre!

Men nå innføres det ukepenger og belønning for rydding som hun skal spare til martna, så det blir nok bedre, håper jeg! hihi

Back
Topp