Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du som har hatt barn med dette, lyst til å fortelle kort sykdomsløpet?
Har googlet, men tenkte å høre om det ligner.
Vi tror minsten har fått det ( skal kontakte legen i morgen) , da han ikke blir frisk. Kastet opp igjen nå nettopp og har hatt diaré altfor lenge nå:/
Jeg sjekket NHI.no. Ville bare se ellers om mange ble innlagtEr han vaksinert? Anbefaler deg ikke å Google. Sjekk heller NHI.no om du vil ha god info om helse![]()

Ha lav terskel til å kontakte dem om han blir verre, barn blir fort veldig syke spesielt når det gjelder dehydrering. God bedring til han. Ekkelt virusJeg sjekket NHI.no. Ville bare se ellers om mange ble innlagt
Han ble dessverre født tre mndr før vaksinen ble i vaksineprogrammet.
Men har vært på barneavd i dag, han hadde viruset. Han hadde intet mindre enn 12 bleier i natt
Han var ikke nok dehydrert til innleggelse, men skulle komme tilbake om det ikke ble bedre innen tirsdag.
Jeg sjekket NHI.no. Ville bare se ellers om mange ble innlagt
Men har vært på barneavd i dag, han hadde viruset. Han hadde intet mindre enn 12 bleier i natt
Han var ikke nok dehydrert til innleggelse, men skulle komme tilbake om det ikke ble bedre innen tirsdag.
TakkHa lav terskel til å kontakte dem om han blir verre, barn blir fort veldig syke spesielt når det gjelder dehydrering. God bedring til han. Ekkelt virus
Takk! Æsj for ett virus. Eplemost og farris her ogsåStakkar liten! Jeg satt med spiseskje å ga eplemost med farris hvert tredje minutt. Vi slapp unna innleggelse med ett nødskrik
God bedring og ikke nøl med å ta kontakt, de blir utrolig for dehydrerte![]()
Fikk beskjed av legen på legevakta at man kunne gi bittelitt salt. Det var ikke rotaviruset her tror jeg. Men kraftig diaré og mye oppkast. Han var vel 7 mnd. Takknemlig for puppen da ja. Eneste han ville ha.Takk! Æsj for ett virus. Eplemost og farris her også![]()
Jeg sjekket NHI.no. Ville bare se ellers om mange ble innlagt
Takk. Ja, skulle ønske han kunne fått vaksinen. Men vi skal delta i en studie om rotaviruset nå . Innsukne øyne er fælt å se på sitt eget barnGod bedringKjedelig at han ble født før vaksinen.. Rota er en vanlig årsak til omgangssyke, de fleste klarer seg hjemme, men siden det er mange som får den (forhåpentligvis blir det færre), så betyr det jo at det likevel er en del barn som blir innlagt. Ta kontakt med lege igjen om det blir verre!! skjønner ikke at folk velger bort vaksine (nå som den er i programmet)
Vi har fått i han litt saftis nå. Han ble tilbudt det på sykehuset i går, men ville ikke ha da.Minsten her hadde det, tilbrakte et døgn på sykehuset grunnet dehydrering, da hadde han kastet opp og hatt diaré i litt over en uke.. Vi ble anbefalt å prøve lollipop på sykehuset slik at han fikk i seg noe væske (over tid)![]()
Takk for detGod bedring![]()