Rotavirus

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Har deres tatt den? Noen bivirkninger? Vi skal ta den på mandag, må bare huske å bestille den på apoteket i morgen.
 
Inhen bivirkninger her, tatt for en uke siden :)
 
Lillebror hadde endel mageknip 3-4 dager, men jeg gikk på antibiotika samtidig, så det kan være den og.
 
Skal ta den på fredag. Har ikke 6ukerskontrollen før tirsdag men jeg vil ikke ta den når mannen har senvakter resten av uken, hvis småen får bivirkninger, siden jeg da er alene med ungene.
 
Her ble det en del bivirkninger!
Gråt ekstremt mye 4-5 dager...
Mageknip og ubehag! Ble også løs i magen, noe som er uvanlig for lillebror som bare bæsjer hvert 12.dag....
Nå har småtten her nedsatt immunforsvar , så tror nok det gjorde alt verre:)
 
For en pris 450kr!
 
Skal ta den om en uke. Hs her sa at hun ikke hadde fått tilbakemeldinger om noe spesielle bivirkninger:eek: spennende. Ser jo det står at det skal være endel bivirkninger:p
 
Måtte du betale? :O Fikk det av hs vi!

Ikke en del av vaksineprogrammet her. Så det blir 900kr, men får halvparten igjen fordi mannen og barna er medlem av noe forsikringsgreier og da er alle vaksiner halv pris.
 
Min fikk på mandag og han har vært VELDIG sutrete og urolig siden da.. Mulig det er tilfeldig, men jeg tror og håper det har sammenheng.. Da går det iallefall over.. Holder på å bli sprø av gråtebaby som bare kaver om natta :( håper det er på hell nå og at helga blir bedre..
 
Hun ble svært masete og irritabel dagen etter, ville verken ha pupp eller noe annet. Ellers merka vi ingenting.
 
Tok på fredag, ikke merket noe (bæsjen på kvelden var litt annerledes enn den pleier, det er det eneste)
 
Hun var våken og lå og sparket og vrei seg hele natten, og helt fin dagen etter.
 
Ingen reaksjon her:)
 
Ingen reaksjon her heller.
 
Back
Topp