Rotavirus vaksine

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Nå fikk vesla den i går, hun hadde feber i går var sliten og hadde ufattelig med magevondt, skrek sånn ut at det er ikke måte på. Har tydeligvis magevondt fortsatt men feberen er lavere og hun er ikke like søvnig.
Er det andre som har fått noe bivirkninger fra vaksinen?
Vet dere kor lenge bivirkningene kan vare?

Fikk i dag og syns og hun er grinete! Sover også lite..

Skal ta den 23.12
Yay ;) kjenner jeg gleder meg.. Eller ikke

Mini her hadde veldig magevondt etter den. Igår var det 13 dagar sidan, og han fekk på nytt veldig magevondt. Kunne visst ha ein sammenheng med vaksina. Mykje roligare i dag, så satsa på ei bedre natt for oss begge.

Irritert ,magevondt og litt diare her.. tok den på onsdag og håper vivirkningen er over snart...

Min tok for to dager siden og var ekstra utrøstelig i 1,5dag etterpå. Klarte ikke finne roen selv, måtte ligge på oss for å sove. Vet ikke om det var magen eller noe annet. Men garantert pga vaksina, han har aldri vært på det viset før.

Dere som har fått reaksjoner på vaksinen... Hvor lang tid har gått fra vaksine til reaksjon? Er det lurt å unngå andre planer samme ettermiddag?

Dere som har fått reaksjoner på vaksinen... Hvor lang tid har gått fra vaksine til reaksjon? Er det lurt å unngå andre planer samme ettermiddag?
Lurer jeg og på. Skal egentlig rett fra kontrollen til julelunsj på jobben...

Men de to andre ungene mine har hatt veldig lite reaksjon på vaksiner, så håper lillebror er lik!

Hun fikk vaksinen ca kl 10.. Første megableie kom ca 5 timer etterpå, og har holdt mamman våken i hele natt med veldig vondt i magen sin....

Kom et par timer etterpå.

Har egentlig mest lyst til å droppe den vaksinen. Ikke i mot vaksiner ellers, men føler vel at den ikke er helt nødvendig. Omgangssyke har vi alle hatt og d er kjedelig, men ekstremt sjelden at man blir alvorlig syk. I tillegg er det en bitteliten sjanse for invaginasjon (en form for tarmslyng der tynntarm går inn i tykktarm) storebror hadde det når han var 6 Mnd og det var helt grusomt. Er vel lite sannsynlig at d er arvelig, men kjenner jeg blir skeptisk. Andre som har tanker rundt dette? Skal så klart ta andre vaksiner..

Har egentlig mest lyst til å droppe den vaksinen. Ikke i mot vaksiner ellers, men føler vel at den ikke er helt nødvendig. Omgangssyke har vi alle hatt og d er kjedelig, men ekstremt sjelden at man blir alvorlig syk. I tillegg er det en bitteliten sjanse for invaginasjon (en form for tarmslyng der tynntarm går inn i tykktarm) storebror hadde det når han var 6 Mnd og det var helt grusomt. Er vel lite sannsynlig at d er arvelig, men kjenner jeg blir skeptisk. Andre som har tanker rundt dette? Skal så klart ta andre vaksiner..
Jeg har droppet den...,

Back
Topp