Rotarix vaksine

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Er det flere som har merket vaksina på avføringen til baby? Det går jo med en del bleier uansett, men siden vaksina synes jeg at det har vært enda flere. Hun presser og presser også, men skriker ikke. Bare enkelte ganger hun viser tegn til ubehag. Leser at det kan være blant bivirkningene, men er det sånn at det går over etter en uke? Noen som vet? Er 5 dager siden vaksine her.
 
Merket noe det første døgnet. Pressing, også gulpet hun 3 ganger. Hun gulper normalt sett ikke. Utover det har alt vært greit her, men synes helsesøster sa at hun kan være smittsom i 2 uker, så da regner jeg med reaksjoner kan vare så lenge også?
 
Tror det er 2 uker? Her var de jo litt løse i avføringen i utgangspunktet, så plutselig sprang samboer med ene tvillingen på badet :smiley-ashamed004 var ganske komisk syn, der han hadde renne bæsj nedover arm og bukse :hilarious: ble rett i dusjen det!
 
To uker, ja ... Daaa er det bare å forberede seg på at det kan vare en stund ... :wacky:
 
Er det flere som har merket vaksina på avføringen til baby? Det går jo med en del bleier uansett, men siden vaksina synes jeg at det har vært enda flere. Hun presser og presser også, men skriker ikke. Bare enkelte ganger hun viser tegn til ubehag. Leser at det kan være blant bivirkningene, men er det sånn at det går over etter en uke? Noen som vet? Er 5 dager siden vaksine her.
Merket det veldig godt. Veldig mange bleier, avføringen ble grønnaktig, lille er plaget med en del luft men ble enda verre etter vaksina.. Dette varte i halvannen uke. Så selv om det er bedre enn alternativet, å risikere å bli syk med rotavirus, så gruer vi oss litt til neste rotavaksine ved 12 uker:(
 
Åh nei.. her tok vi den i går. Krysser fingrene for at vi slipper bivirkninger :angelic:
 
Det gikk nettopp opp for meg at vi skal ha en dose til av den vaksinen... :bag: blir spennende å se hvordan det skal gå :hilarious: bæsjefantomene slår til igjen! Tenker jeg :hilarious:
 
Back
Topp